مرکز تلفنی ارائه خدمات غیرحضوری برق دزفول(سامانه سمیع) راه اندازی شد.

 

مدیریت توزیع برق دزفول گفت: با راه اندازی مرکز سمیع در حوزه برق خدمتی دیگر به مردم شریف شهرستان دزفول ارائه می گردد.

به گزارش خورنا  محسن پیام فر اظهار کرد: نظر به ایجاد ظرفیت های نوین و بهبود کیفیت و سرعت در ارائه خدمات و لزوم بسترسازی دولت الکترونیک، شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در راستای دستیابی به اهداف دولت الکترونیک، مرکز تلفنی سمیع را جهت ارائه خدمات غیر حضوری برق به مردم در زمینه فروش انشعاب برق و خدمات پس از فروش با شماره ۳۱۱۱ و به منظور حفظ حقوق شهروندی و ارائه خدمات به موقع، سریع و آسان به ارباب رجوع و همچنین ارتقای رضایت مندی افتتاح و به بهره برداری رسید.

وی افزود: کارشناسان سمیع در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷ الی ۲۰ و روزهای پنج شنبه از ساعت ۷:۳۰ الی ۱۲:۳۰ علاوه بر دریافت و پیگیری فوری جهت انجام درخواست های جدید فروش انشعاب برق و همچنین خدمات پس از فروش در صورت لزوم مشاوره و راهنمایی لازم را به تماس گیرندگان خواهند داشت.

پیام فر از مزایای پر اهمیت راه اندازی این سامانه به ویژه در موقعیت حساس کنونی را جلوگیری از شیوع ویروس کرونا عنوان و بیان کرد: در همین راستا تمام مدارک و همچنین امضاء قرارداد یا هر فرم مورد نیاز، توسط بازرس مشترکین در محل حضور متقاضی اخذ گردیده و هزینه خدمات و انشعاب از طریق پیامک با لینک پرداخت برای ایشان ارسال خواهد شد.

مدیریت توزیع برق دزفول تصریح کرد: اهداف راه اندازی سامانه تلفنی سمیع توسعه ظرفیت و راهبری برای بهبود عملکرد ها، رسیدگی موثر و فوری به درخواست ها و شکایت ها، توسعه مشارکت مردمی، شفافیت امور و کاهش تخلفات اداری احتمالی، کاهش مراجعه حضوری، افزایش کارایی و بهره وری منابع انسانی، ارایه خدمات بدون مرز در محدوده شرکت، پاسخگویی مکانیزه به مشترکان و متقاضیان برق، نظرسنجی مکانیزه از مشترکان و متقاضیان و ارتقای رضایت مندی در راستای تکریم ارباب رجوع می باشد.

محسن پیام‌فر با اشاره به شروع خدمات دهی این مرکز از ابتدای مهرماه ۹۹ اذعان کرد: مردم عزیز ما مستحضر باشند کلیه خدمات مشترکین مدیریت توزیع نیروی برق دزفول بصورت غیر حضوری و از طریق سامانه تلفنی سمیع *۳۱۱۱* انجام خواهد شد و امید است با همکاری همشهریان گرامی در کوتاه ترین زمان بیشترین رضایتمندی از این خدمت نوین الکترونیک حاصل گردد.

مدیریت توزیع برق دزفول خدمات غیر حضوری قابل ارائه ازسامانه سمیع(۳۱۱۱) را به شرح ذیل اعلام کرد:
درخواست تغییر نام
درخواست تغییر تعرفه
درخواست تعویض کنتور
درخواست تسویه حساب
اعلام قرائت
درخواست واگذاری انشعاب جدید
تغییر قدرت انشعاب
درخواست جابجایی کنتور
تست کنتور
درخواست بررسی صورتحساب
درخواست اعمال کد خانوار
درخواست قطع موقت
درخواست تغییر گزینه صنایع
سایر خدمات فروش و پس از فروش

 

 

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • مسعود سلام متاسفانه این سامانه جز سر کار گذاشتن مردم نیست . اعلام میکنند از ساعت هفت الی بیست ولی وقتی تماس میگیرید ، اپراتور اعلام میکنه در حال حاضر هیچ کدام کارشناسان قادر به پاسخگویی شما نمی باشد