هشدار  پلیس فتا شهرستان دزفول در خصوص خرید های اینترنتی

به گزارش خورنا هشدار   رییس پلیس فتا شهرستان دزفول در خصوص خرید های اینترنتی به مناسبت هفته ناجا با شعار باهم برای امنیت و سلامت نکاتی را به شهروندان گوشزد کرد

سروان انصاری رئیس پلیس فتا شهرستان دزفول گفت: خرید آنلاین کالا یکی از با ارزش‌ترین خدماتی است که بر روی اینترنت ارائه می‌شود. خرید آنلاین از طریق فضای مجازی مزایای بسیاری را به دنبال دارد. اما در عین حال کلاهبرداران فضای مجازی و سارقان با استفاده از عدم اطلاع یا کم دقتی خریداران و مشتریان آن را با تهدیدات و آسیب‌هایی مواجه ساخته اند، کاربران در صورت رعایت نکات ایمنی و توجه به هشدارهای پلیسی می‌توانند از یک خرید امن لذت ببرند.

ایشان ادامه داد: افراد زمانیکه شاهد تفاوت قیمت واقعی کالا و قیمت عرضه شده در فضای مجازی هستند بدانند دامی توسط کلاهبرداران در بستر فضای مجازی پهن شده است.

رییس پلیس فتا دزفول با اشاره به اهمیت تشخیص درگاه‌های بانکی اصلی از جعلی به هنگام خرید در بسترهای اینترنتی، گفت: توصیه می‌شود خریداران قبل از دریافت کالا و کسب اطمینان از صحت و سلامت کالاها هیچ گونه مبلغی را به حساب فروشندگان واریز نکنند.
سروان انصاری در پایان بیان داشت: پلیس فتا به‌ صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به شهروندان بوده و کاربران می‌توانند مشکلات خود را در خصوص فضای مجازی با مراجعه حضوری و همچنین استفاده از سایت پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir بخش مرکز فوریت‌های سایبری، لینک ثبت گزارش‌های مردمی و یا Cyberpolice@ در کلیه شبکه‌های اجتماعی داخلی با ما در میان بگذارند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *