جلسه شورای ورزش و جوانان شهرستان هندیجان برگزار شد + تصاویر

به گزارش خورنا جلسه شورای ورزش و جوانان شهرستان هندیجان ظهر امروز سه شنبه ۲۹ مهرماه ۹۹ به ریاست علی بویری فرماندار هندیجان و با حضور مدیران ادارات و دستگاههای اجرایی ، مسئولان هیات های ورزشی ، پیشکسوتان و دست اندرکاران ورزش شهرستان هندیجان به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

فرماندار هندیجان در این جلسه ضمن تبریک ۲۶ مهرماه ، آغاز هفته تربیت بدنی و ورزش را به فعالین و دست اندرکاران مجموعه ورزش شهرستان هندیجان تبریک گفتند و با تاکید بر نقش و اهمیت تربیت بدنی و ورزش در توسعه پایدار اجتماعی و انسانی خواستار توجه جدی به مقوله ورزش و تربیت بدنی در تمامی حوزه ها و حمایت و پشتیبانی نهادهای ذیربط از ورزش شهرستان شدند.

رئیس شورای ورزش و جوانان شهرستان هندیجان افزود : تشکیل مجمع خیرین ورزش در شهرستان هندیجان می تواند یکی از اقدامات مهم،تاثیر گذار و راهگشا در روند پیشرفت و توسعه ورزش شهرستان هندیجان باشد.

در این جلسه تعدادی از فعالین و مسئولان هیات های ورزشی به نمایندگی از مجموعه ورزش شهرستان مطالب خود را بیان نمودند و در پایان از حمایت همه جانبه و اهتمامی که مهندس بویری فرماندار هندیجان نسبت به مقوله ورزش و جوانان و تلاش در راستای مرتفع نمودن مشکلات ورزشی دارند با اهدای هدیه تقدیر و تشکر بعمل آوردند.