مديرعامل سازمان تاكسيراني اهواز خبر داد:

توزیع ۱۰ هزار ماسک سه لایه رایگان ﺍﺯ ﻓﺮﺩﺍ بین رانندگان تاکسی اهواز

مديرعامل سازمان مديريت و نظارت بر تاكسيراني شهر اهواز گفت: از فردا طرح توزیع ۱۰ هزار ماسک سه لایه رایگان در بين تاكسيرانان شهر اهواز آغاز می‌شود.

به گزارش خورنا آیت حمیدی با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه شروع موج گسترده دیگری از ویروس کرونا در جامعه و با در نظر گرفتن این موضوع که بخشی از شیوع این بیماری در حوزه ناوگان حمل و نقل عمومی، بویژه خودروهای تاکسی صورت می پذیرد، با تاکیدی که شهردار اهواز در این زمینه داشته اند، از فردا طرح توزیع ماسک سه لایه، بصورت کاملاً رایگان بین کلیه تاکسیرانان سطح شهر اهواز، آغاز خواهد شد.

وی افزود: تاکنون سه مرحله ماسک رایگان در بین این قشر پرتلاش و زحمتکش توزیع شده است که فردا مرحله چهارم آن، به تعداد ده هزار قطعه ماسک سه لایه آغاز می شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر اهواز تاکید کرد: استفاده همزمان راننده و مسافر از ماسک، تاثیر بسیار زیادی در پیشگیری از ابتلا به این ویروس و جلوگیری از شیوع هرچه بیشتر آن دارد، بهمین دلیل از کلیه شهروندان محترم اهوازی درخواست می شود که هنگام سفرهای درون شهری و استفاده از خودروهای تاکسی، حتماً از ماسک استفاده نمایند.



نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *