نماینده شوشتر و گتوند:

با تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی مخالفم / متولیان امر مکانی مناسب برای باغ‌ویلاها مشخص کنند

ویلاسازی در اراضی با کاربری غیرکشاورزی باید دنبال شود و لازم است تا متولیان امر با توجه به ظرفیت‌های بی نظیر گردشگری شوشتر، طرحی جامع برای پاسخ به این مطالبه مردم فرهیخته ارائه داده و مکان های مناسب برای باغ ویلا را مشخص کنند.

به گزارش خورنا از شوشتر و به نقل از شوشان نماینده شوشتر و گتوند گفت: با هرگونه تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی به باغ‌ویلا مخالف هستم و از شورای تامین شهرستان شوشتر هم درخواست برخورد با هرگونه عمل خلاف در این مورد را دارم.

سهراب گیلانی اظهار کرد: صیانت از اراضی کشاورزی رسالتی دینی، فرهنگی و قانونی است که باید جهت حفظ منابع پایه از آن‌ها محافظت شود و این مسئله باید مورد توجه تمامی دستگاه‌های مرتبط باشد.

او با تکذیب برخی صحبت‌ها مبنی بر حمایت نماینده شوشتر و گتوند از تغییر کاربری‌ها بیان کرد: این مسئله کاملاً کذب بوده و در حیطه کاری نماینده مجلس نیست، اما به عنوان عضوی از مجموعه قانون‌گذاری کشور اجرای کامل قوانین بالاخص در این خصوص را از نهادهای ذیربط می‌خواهم.

گیلانی گفت: ویلاسازی در اراضی با کاربری غیرکشاورزی باید دنبال شود و لازم است تا متولیان امر با توجه به ظرفیت‌های بی نظیر گردشگری شوشتر، طرحی جامع برای پاسخ به این مطالبه مردم فرهیخته ارائه داده و مکان های مناسب برای باغ ویلا را مشخص کنند.

وی اضافه کرد: توسعه باغ ویلاهای گردشگری مجاز و در چارچوب قانون، می تواند رونق اشتغال را در پی داشته باشد، اما اولویت برای این مسئله رعایت قوانین در این خصوص است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *