پیگیری مسائل و مشکلات شهرستان در دیدار سرپرست فرمانداری رامشیر با چهارمدیرکل استانداری و مدیریت برنامه ریزی استان خوزستان

پیگیری مسائل و مشکلات شهرستان در دیدار سرپرست فرمانداری رامشیر با مسئولین استانی

    خورنا – فرزاد شعبانی

    به گزارش خبرگزاری خورنا؛ سالم عبادی سرپرست فرمانداری رامشیر به همراه بخشداران و سرپرست اداره آموزش و پرورش شهرستان رامشیر مدیرکل امور روستایی استانداری، مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، مدیرکل امور مرزی استانداری، مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری دیدار و گفتگو کردند.

    سرپرست فرمانداری شهرستان رامشیر در دیدار با مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، نقاط ضعف و قوت شهرستان در حوزه های آسیب های اجتماعی، الویت های فرهنگی و اجتماعی، مسائل بهداشتی، ارتقای مشارکت مردم در حوزه های اجتماعی و وضعیت سازمان های مردم نهاد مورد بررسی قرار گرفت و پیرامون برنامه های قابل اجرا در هر حوزه تبادل نظر و ارائه راهکار شد.

    در ادامه سرپرست فرمانداری با مدیرکل روستایی دیدار و با اشاره به مسائل و مشکلات موجود، روستاهای سطح شهرستان را دارای توانمندی های خوبی بیان داشت و گفت: توجه و کمک به روستاها زمینه ساز رونق و توسعه خواهد شد.

    مدیر کل امور روستایی و شوراهای استانداری نیز در این دیدار ضمن تقدیر از توجهات سالم عبادی به روستاهای شهرستان بیان داشت: قطعاً اینگونه توجهات زمینه ساز اجرایی شدن سیاست های کلی در جهت توسعه روز افزون روستاها خواهد شد.

    سالم عبادی در ادامه با مدیرکل امور مرزی و مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری دیدار و گفتگو کردند.

    گفتنی است در دیدار با مدیر کل امور اجتماعی، مدیرکل سیاسی استانداری و رضوانی مدیرکل روابط عمومی استانداری نیز حضور داشتند

    در ادامه عبادی با دکتر حاجتی مدیریت برنامه ریزی استان دیدار و در خصوص احداث جاده اهواز به رامشیر، و حق آلایندگی برای شهرداران و دهیاران، برچیدن پنج مدرسه کانکسی و سه مدرسه تخریبی بحث و تبادل نظر شد.

    مساعدت در خصوص احداث باند دوم جاده اهواز به رامشیر به طول ده کیلومتر و پرداخت عوارض الایندگی محیط زیست از طریق اداره کل امور مالیاتی از جمله مواردی بود که در این جلسه مصوب شد.