فرماندار هفتکل :هیچ گونه توافقی در خصوص ازمون استخدامی شرکت سیمان صورت نگرفته است/چگونه میشود اعلام نتایح آزمون استخدامی بیش از ۴سال زمان ببرد؟

?دقایقی قبل فرماندار هفتکل در مصاحبه تلفنی با خبرگزاری خورنا در واکنش به مصاحبه مدیرعامل سیمان ضمن تکذیب اظهارات وی‌گفت :بنده قویا اظهارات مدیرعامل سیمان درخصوص توافق بین این فرمانداری با مسئولان سیمان مبنی بر اعلام‌نتایج برحسب نمره قبولی را تکذیب میکنم.

وی در ادامه گفت :مدیرعامل قبلی سیمان در جلسه ای از عدم قبولی هیچ کدام از شرکت کنندگان دو شهرستان و کسب حدنصاب نمره قبولی در ازمون کتبی و مصاحبه خبر داد.

وی در ادامه گفت : باتوجه به عدم قبولی هیچ یک از شرکت کنندگان در ازمون کتبی و مصاحبه؛ طی نامه ای خواهان اجرای مصوبه سال ۹۶ شورای اشتغال با حضور استاندار محترم شدم.

?نماینده عالی دولت در خصوص زمانبندی اعلام نتایج در سی مهرماه گفت:ساعاتی قبل از طریق حراست این فرمانداری به مسئولان سیمان اعلام گردید هرگونه اعلام نتایج باید با تایید این فرمانداری صورت گیرد.

?امیدواریم مسئولان سیمان ضمن رعایت قانون نتایج نهایی استخدامی را برحسب مصوبه شورای اشتغال هفتکل در سال ۹۶ باحضور استاندار (هرگونه استخدامی در این شرکت باید بصورت ۵۰/ ۵۰ )اجرا نمایند

?جا دارد از مسئولان سیمان سوال کرد چگونه میشود اعلام نتایج ازمونی به وسعت کنکور سراسری کمتر از دوماه زمان ببرد و ازمون کوچکی همچون استخدامی این شرکت بیش از ۴ سال و مسئولان این شرکت باید این امر را شفاف سازی نمایند.(آیا همه این سالها در اذهان عمومی شبهه ایجاد نمی کند)

?مسئولان سیمان باید بداند مصوبه شورای اشتغال با حضور استاندار به هرگونه مصوبه بین مسئولان شهرستانی ارجحیت دارد و عواقب هرگونه اهمال در این خصوص بر عهده مسئولان این شرکت است.

?با فرض توافق صورت گرفته قبولی برحسب نمره علمی و مصاحبه چگونه این توافق با عدم قبولی هیچ کدام از شرکت کنندگان اجرایی میشود.