امام جمعه بهبهان: مردم بهبهان خواستار امنیت بیشتری در شهر خود هستند

خورنا: امام جمعه بهبهان گفت: مردم این شهرستان امنیت بیشتری را از دست‌اندرکاران این امر طلب دارند.

حجت‌الاسلام عبدالرضا ابوعلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان اظهار کرد: تلاش در جهت تامین امنیت تلاشی مقدس و با ارزش بوده و فعالیت در این راستا کاری بسیار سخت و پر مرارت است.

وی افزود: امنیت برای جامعه ارزش بالایی داشته و از دیدگاه مردم امری مهم بوده که همواره در جست‌وجوی آن هستند.

امام جمعه بهبهان تصریح کرد: امنیت هرچه باشد حد بالاتری از آن را مردم طلب کرده و هر کمبودی حتی به مقدار کم در این زمینه را بزرگ قلمداد می‌کنند.

وی با بیان اینکه میزان بالایی از امنیت در بهبهان برقرار است، ادامه داد: مردم در حال حاضر از فرماندهی انتظامی امنیت بیشتری را می‌خواهند و خواستار تلاش بیشتر دست‌اندرکاران امنیت هستند.

ابوعلی خاطرنشان کرد: احساس ناامنی، احساس مطلوبی نبوده و هم اکنون یکی از تقاضاهای مکرر مردم در جاهای مختلف از من تقاضای امنیت بوده است.

وی با بیان اینکه تقاضای مردم از دستگاه امنیت شهرستان، دیدن و بررسی خلأهای موجود در این بحث است، افزود: اینکه اسم ناامنی را نیاوریم چیزی حل نمی‌شود و مقوله امنیت هم موضوعی نیست که هیچ کس نباید به سمت آن برود و باید ضمن شناسایی نواقص، آنها را به منظور رفع کردن به مسئولان گفت.

امام جمعه بهبهان در ادامه تصریح کرد: به برکت نظام اسلامی، اقتدار آن، نیروهای انتظامی و درک مردم، درصد بالایی از امنیت در سطح کشور، استان و شهرستان برقرار بوده که کم نظیر است اما باید باز هم شاهد ارتقا و رشد آن باشیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: باید گله‌مندی مردم را نیز شنید و با شناسایی نقص‌ها و کمبودها، در راستای رفع آنها گام برداریم.