رئیس پلیس راه خوزستان خبر داد:

افراد سن بالا دارای بیشترین آمار تصادفات موتور سواری در خوزستان

رئیس پلیس راه خوزستان ضمن اشاره به افزایش تصادفات موتورسکلیتی در استان گفت: افراد سن بالا به دلیل اینکه قوانین و نکات ایمنی موتور سواری را کمتر رعایت می‌کنند بیشترین آمار تصادفات موتورسیکلیتی در خوزستان را دارند.

به گزارش خبرنگار خورنا از اهواز سرهنگ رضا دولتشاهی امروز یکشنبه ۲۷ مهرماه ۹۹ در نشست کمیسیون ایمنی راههای خوزستان گفت: در شش ماهه نخست سالجاری ۲۳۴ تصادف منجر به فوت در خوزستان به وقوع پیوسته است که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته که ۲۷۶ فقره بوده یک کاهش ۱۵ درصدی را نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: همچنین از لحاظ تعداد فوتی‌ها از ۳۱۴ نفر در سال گذشته این آمار در سالجاری به ۲۷۳ نفر یعنی ۱۳ درصد کاهش پیدا کرده است.

رئیس پلیس راه خوزستان از کاهش ۲۸ درصدی تعداد مجروحان تصادفات بین جاده‌ای استان در شش ماهه نخست سالجاری نیز خبر داد و ‌تصریح کرد: تعداد مجروحان تصادفات جاده‌ای خوزستان در شش ماهه نخست سال گذشته ۶۸۸ نفر بوده که این تعداد در مدت مشابه امسال به ۴۹۲ نفر کاهش یافته است.

دولتشاهی ضمن اشاره به کاهش ۲۱ درصدی تصادفات خسارتی استان در شش ماهه نخست سالجاری گفت: در این مدت تعداد تصادفات منجر به جرح خوزستان نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته یک کاهش ۲۷ درصدی داشته است.

وی در پایان ضمن اشاره به افزایش تصادفات موتورسکلیتی در استان گفت: افراد سن بالا به دلیل اینکه قوانین و نکات ایمنی موتور سواری را کمتر رعایت می‌کنند بیشترین آمار تصادفات موتورسیکلیتی در خوزستان را دارند.