رئیس پلیس خوزستان اظهار کرد:

هقته ناجا فرصت مغتنمی برای معرفی توانمندی‌ها، ایثار و جانفشانی کارکنان نیروی انتظامی

فرمانده انتظامی استان گفت: هفته ناجا فرصت مغتنمی است تا جلوه های اقتدار کارآمدی، قابلیت‌ها، توانمندی‌ها و عملکرد یکساله خود را که حاصل تلاش و زخمات شما عزیزان است، ایثار و جانفشانی مجموعه کارکنان نیروی انتظامی در راستای تامین نظم و امنیت را برای آحاد جامعه بیان و معرفی کنیم.

به گزارش خبرگزاری خورنا سردار “سید محمد صالحی” در اولین روز از هفته ناجا در صبحگاه عمومی نیروی انتظامی که در ستاد فرماندهی انتظامی استان خوزستان برگزار شد، اظهار داشت: عرض سلام، ادب و احترام دارم خدمت شما مجاهدان فی سبیل الله که با همت و تلاشی مضاعف و انجام کار بی وقفه و شبانه روزی در راستای تامین نظم و امنیت برای مردم عزیز در کربلای ایران، خوزستان قهرمان به انجام وظایف و ماموریت ها می پردازید.

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: فرا رسیدن ماه ربیع، ماه نزول برکات الهی و ماه جشن و سرور اهل بیت علیه السلام و همچنین فرا رسیدن هفته گرامیداشت نیروی انتظامی را به شما عزیزان و آحاد کارکنان نیروی انتظامی استان خوزستان و خانواده‌های محترم و صبورتان که اگر این صبر و شکیبایی آنان نبود، شما در انجام ماموریت‌هایتان این توفیقات را کسب نمی‌کردید.

سردار صالحی افزود: خداوند را شاکر هستیم که حیات ما را در دورانی قرار داد که از نعمت ولایت فقیه برخوردار هستیم و در نظامی افتخار سربازی داریم که در راس آن ولی فقیه و ولی امر مسلمین جهان قرار دارد.

وی تصریح کرد: روز سیزدهم مهر ماه در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران به نام پر افتخار روز نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ثبت شده اما به لحاظ تقارن ماه صفر و ایام اربعین حسینی (ع) و وضعیت خاص ناشی از شیوع ویروس منحوس کرونا با تدابیر سلسله مراتب فرماندهی از امروز ۲۷ مهر ماه با شعار با هم برای امنیت و سلامت آغاز شده و تا دوم آبان ماه با اجرای برنامه های متنوع ادامه دارد.

فرمانده انتظامی خوزستان با تاکید بر اینکه با توجه به آغاز ماه ربیع و امکان اجرای برنامه های متنوع برای یگان‍‌ها وجود دارد، بیان داشت: برای حفظ سلامتی همه همکاران تمام برنامه‌ها با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی اجرا شوند.

این مقام ارشد انتظامی در خوزستان افزود: هفته ناجا فرصت مغتنمی است تا جلوه های اقتدار کارآمدی، قابلیت‌ها، توانمندی‌ها و عملکرد یکساله خود را که حاصل تلاش و زخمات شما عزیزان است، ایثار و جانفشانی مجموعه کارکنان نیروی انتظامی در راستای تامین نظم و امنیت را برای آحاد جامعه بیان و معرفی کنیم.

سردار صالحی با بیان اینکه نیروی انتظامی در تمامی عرصه‌ها از حادثه سیل تا شیوع ویروس منحوس کرونا پیشگام و پیش‌قدم است، گفت: مدافعان امنیت در کنار مدافعان سلامت در راه حفظ جان و سلامتی هموطنان بخصوص خوزستانی های عزیز به صورت شبانه روزی در حال کار، فعالیت و تلاش هستند.

وی در ادامه ضمن تسلیت شهادت ۲ تن از همکاران ما در مجموعه مرزبانی استان خوزستان در روزهای گذشته، اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته مرزبانان عزیز طی عملیاتی غرور آفرین تعدادی از اشرار مسلح که عاملان شهادت همکاران عزیزمان می باشند را به درک واصل و تعدادی از این قاچاقچیان را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان افزود: در این عملیات مقادیر قابل توجهی هم مهمات و سایر مواد ممنوعه کشف شد که این پیروزی موجب فخر و مباهات مجموعه فرماندهی انتظامی استان و مرزبانی است.

وی اذعان داشت: بابت تمامی زحمات و تلاش‌های شبانه روزی همه شما عزیزان سپاسگزارم و مردم هم قدردان و قدرشناس شما هستند.

سردار صالحی در پایان خاطرنشان کرد: با توکل بر خداوند متعال، تلاش همه کارکنان و تعامل و همکاری سایر دستگاه‌ها و نهادهای دولتی، غیر دولتی، خصوصاً مشارکت فعال مردم عزیزمان بتوانیم امنیتی را در خور و شان استان خوزستان تامین کنیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • هشمت بزرگترین رویداد مصیبت بار در تاریخ ارمنیان با آغاز جنگ جهانی اول روی داد. در سال ۱۹۱۵ میلادی دولت عثمانی تصمیم گرفت همه جمعیت ارمنی یک میلیون و ۷۵۰ هزار نفری کشور را از بین ببرد. در آنچه بعدها میلادی خوانده شد صدها هزار ارمنی از خانه‌های خود رانده شده بودند یا قتل عام شدند یا آنقدر پیاده رانده شدند تا جان باختند ترکیه امروزین نیز با رجب طیب عردوقان، اشغال ارضی را در اولویت راهبردی خود قرار داده است که در راستای این سیاست، پس از اشغال نظامی شمال قبرس در دهه‌ی هفتاد میلادی ، در سال‌های اخیر، تجاوز به عمق مرزهای کردستان عراق با راهبرد اشغال و ضمیمه کردن شهرهای نفت خیز موصل و کرکوک عراق به ترکیه با بهانه حمایت از ترکمن‌های شمال عراق، تجاوز و اشغالگری در عمق مرزهای روژاوا (کردستان سوریه) از جمله شهرهای کوبانی و عفرین به بهانه مبارزه با کردها و حتی پس از آن، حمله به لیبی در شمال آفریقا، به بهانه واهی حمایت از معدود جمعیت ترک‌تبار آن سامان!! را توجیه کرده است. همه اینها به خوبی می‌تواند سیاست اشغال گری ارضی ترکیه را در مداخله فعال این کشور در مناقشه مرزی قره باغ نشان دهد