جلسه قرارگاه مبارزه با کرونا در رامهرمز برگزار شد

جلسه قرارگاه مبارزه باکرونا در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان رامهرمز به ریاست شاهین خلیلی معاونت سیاسی اجتماعی فرمانداری و اعضای ستاد مبارزه با کرونا برگزار گردید.

به نقل ازروابط عمومی فرمانداری شهرستان رامهرمز، معاون فرمانداری رامهرمز گفت: مردم اگر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در رابطه با کرونا را جدی نگیرند روزهای سختی را در پیش خواهیم داشت.

شاهین خلیلی در جلسه ستاد کرونای شهرستان رامهرمز با توجه به اهمیت موضوع و تلاش در راستای عدم شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: اگر همت جمعی در این راستا وجود نداشته باشد نمی‌توان به نقطه مطلوب رسید لذا می‌بایست یک تلاش همگانی به وجود آید.

او ادامه داد: همه مکان‌های عمومی و سالن‌های ورزشی تا اطلاع ثانوی باید تعطیل شوند زیرا شیوع ویروس از مکان‌های عمومی انتشار بیشتری پیدا می‌کند لذا نباید از این مکان‌ها ویروس را خانوادگی کنیم.

مردم از حضور در پارک خطی جداً خودداری کنند

او تأکید کرد: مردم از هجوم به پارک خطی در شب‌ها جداً خودداری کنند زیرا اگر همکاری صورت نگیرد ما به این زودی‌ها از دست این ویروس رهایی پیدا نخواهیم یافت. بنابراین آگاهی مردم و همکاری آن‌ها بسیار ضروری است.

معاونت فرمانداری رامهرمز همچنین گفت: ادارات سعی کنند پروتکل‌های مدنظر را رعایت کنند و رسانه‌ها نیز نسبت به آگاه‌سازی جامعه در راستای رعایت پروتکل‌های مدنظر تلاش مضاعف کنند.

در این جلسه مسئولان حاضر در جلسه به اظهارنظر پرداختند و خواستار همکاری همه مردم وادارات در کنترل این بیماری شدند.