رئیس آتش نشانی اهواز خبر داد:

مصدومیت ۵ نفر بر‌اثر انفجار گاز در منطقه کوروش اهواز + تصاویر

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از انفجار گاز در منزل مسکونی در منطقه کوروش خیابان 21 اقبال و مصدومیت پنج نفر خبر داد.

به گزارش خیرگزاری خورنا ابراهیم قنبری بیان کرد: بیست و هفتم مهر ماه سال جاری ساعت چهار و ۵۶ دقیقه با تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ سازمان حادثه انفجار گاز منزل مسکونی در منطقه کوروش خیابان ۲۱ اقبال اطلاع رسانی شد .
وی افزود: ستاد فرماندهی سازمان سریعا ۲۰ نیروی آتش نشان و پنج خودرو اطفا حریق و امداد و نجات را از ۲ ایستگاه آتش نشانی ۹۹ و ۵۵ به محل حادثه اعزام کرد.
قنبری توضیح داد: این انفجار گاز که در طبقه چهارم مجتمع هشت واحدی رخ داد منجر به تخریب کامل واحد مسکونی شد و به ۲ واحد مسکونی مجاور خسارت وارد شد.
وی تصریح کرد: آتش نشانان با ایمن سازی محل حادثه عملیات آواربرداری را انجام دادند و یک نفر را از زیر آوار خارج کردند.همچنین در اثر این حادثه پنج نفر از ساکنین دچار مصدومیت شدند.
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز اظهار کرد: علت انفجار گاز توسط کارشناسان سازمان در دست بررسی است و آتش نشانان با ایمن سازی محل ساعت هفت و ۲۵ دقیقه پایان عملیات را اعلام و به ایستگاه بازگشتند.