فرمانده نیروی انتظامی هفتکل به مناسبت هفته نیروی انتظامی:رضایت مندی مردم بالاترین سرمایه نیروی انتظامی است

سرهنگ ابراهیم خوبان فرمانده نیروی انتظامی شهرستان هفتکل ضمن تبریک فرا رسیدن ماه ربیع اول در پیامی آغاز هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت:

?درود می فرستیم به ارواح طیبه و پاک شهدای انقلاب اسلامی، شهدای دفاع مقدس و شهدای عرصه نظم و امنیت و شهدای مدافع حرم و بر روح بلند و ملکوتی امام شهدا حضرت امام خمینی (ره) و آرزوی سلامتی باعزت و صحت برای مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا، حضرت آیت الله امام خامنه ای
فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی را به محضر فرماندهی معظم کل قوا، مردم شریف و بزرگوار میهن اسلامی و تمام همکاران عزیزم در اقصی نقاط کشور وشهرستان هفتکل و خانواده های محترم شان تبریک عرض می کنم.

? هفته نیروی انتظامی ؛ فرصتی برای ارتباط بیشتر با آحاد مردم، نخبگان و ارائه خدمات بیشتر به مردم عزیز شهرستان هقتکل، هفته ای که می توانیم ارتباط و تعامل بیشتری با مردم عزیز داشته باشیم و از نظر ، پیشنهادها و انتقادهای آنها استفاده کنیم.

? مقام معظم رهبری فرمودند “ناجا باید اقتدار توأم با رأفت، عدالت و مهربانی داشته باشد”، باید کسانی که مخل نظم و امنیت هستند وقتی پلیس را می بینند هراسان باشند و مردم عزیز با دیدن پلیس احساس آرامش و امنیت کنند و پلیس برای مردم مرجع و پناهگاه باشد که بحمدالله چنین است.

ابراهیم خوبان
فرمانده نیروی انتظامی هفتکل

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *