ارتقاء ۱۵ پله ای جایگاه فرمانداری هندیجان در ارزیابی عملکرد سال ۹۸

به گزارش خورنا علی بویری فرماندار هندیجان از ارتقای ۱۵ پله ای رتبه فرمانداری هندیجان در ارزیابی عملکرد فرمانداری ها در سال ۹۸ خبر داد و گفت : در گزارش اخیر وزارت کشور در مورد ارزیابی عملکرد فرمانداری های سراسر استان بر اساس ارزیابی عملکرد سال ۹۸ و میزان موفقیت آنها در اجرای برنامه ها و اهداف کمی و تخصصی در قالب شاخص های عمومی و اختصاصی، فرمانداری شهرستان هندیجان رتبه هشتم را کسب کرد.

وی تصریح کرد:در سال ۹۷ فرمانداری هندیجان در شاخص های اختصاصی و عمومی رتبه ۲۳ در میان فرمانداری های استان را کسب کرده بود که در سال ۹۸ با ارتقای ۱۵ پله ای نسبت به سال ۹۷ در جایگاه هشتم و در سطح خوب قرار گرفت.

بویری ادامه داد:برابر ارزیابی انجام شده از سوی وزارت کشور در سامانه جامع مدیریت عملکرد سازمانی؛ فرمانداری هندیجان توانست بر اساس مستندات ارائه شده ۷۹۶.۱ امتیاز از ۱۰۰۰ امتیاز را کسب و با ۱۵.۳۰+ درصد تغییر امتیاز نسبت به سال قبل(۹۷)در بین ۲۷ فرمانداری استان خوزستان رتبه هشتم را کسب کند.

فرماندار هندیجان خاطر نشان کرد : این ارزیابی ها ناظر بر حوزه عملکردی فرمانداری ها است که بعنوان یک الزام اداری بطور سالانه انجام می شود.

فرماندار هندیجان در پایان تحقق این موفقیت مهم را نشأت گرفته از اهتمام و تلاش مجدانه کارکنان فرمانداری هندیجان و بخشداری های تابعه در انجام امور محوله دانست و تاکید کرد:که باید ارتقاء نقاط قوت و تقویت نقاط قابل بهبود برای سال جاری در دستور کار قرار گیرد و روند ارزیابی عملکرد شاخص‌ها در سال جاری و آینده به نسبت به سال‌های گذشته تقویت شود.

گفتنی است در راستای استقرار نظام جامع مدیریت عملکرد در دستگاه های اجرایی موضوع فصل یازدهم قانون مدیریت خدمات کشوری؛وزارت کشور سالانه به منظور آگاهی از میزان موفقیت فرمانداری ها در دو حوزه شاخص های عمومی و اختصاصی بر اساس مستندات اقدام به ارزیابی عملکرد فرمانداری ها می کند.