اولین جمعه کاری سالم عبادی سرپرست فرمانداری رامشیر +گزارش تصویری

خورنا – فرزاد شعبانی

اولین جمعه کاری سالم عبادی سرپرست فرمانداری رامشیر پس از معارفه دیدار با امام جمعه شهرستان و شرکت در نماز سیاسی عبادی شهرستان ؛

به گزارش خبرگزاری خورنا سالم عبادی سرپرست فرمانداری رامشیر به همراه هیئت همراه با حجت السلام والمسلمین معرف امام جمعه رامشیر دیدار و در نماز عبادی سیاسی جمعه شهر رامشیرحضور یافت

سرپرست فرمانداری شهرستان در اولین جمعه کاری خود پس از مراسم معارفه با حضور در دفتر حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا معرف امام جمعه رامشیر با وی دیدار کرده و ضمن تسلیت وفات پیامبراکرم (ص) و شهادت مظلومانه امام حسن مجتبی (ع)،و امام رضا (ع)  و آرزوی قبولی طاعات و عبادات ، گفت : مردم شهرستان رامشیر مردمی نجیب ، انقلابی ، تلاشگر و قدردان زحمات هستند و این شهرستان دارای فرصت های و ظرفیت های بسیاری است که با مدیریتی خوب و جهادی میتوان آنها را به ثمر رساند و انشاالله با ارشادات ، راهنمایی ها و حمایت های حضرتعالی بتوانیم فرصت ها و ظرفیت های بالای شهرستان را شکوفا کرده و مسائل و مشکلات موجود را رفع کنیم .

امام جمعه رامشیر ضمن تبریک انتصاب عبادی به سمت فرماندار شهرستان رامشیر گفت: انتصاب جنابعالی از جهت سبب خیر و نیکوست . از آن جهت که حسن توصیف و سوابق مدیریتی و اجرایی خوب جنابعالی را از منابع مختلف شنیده ام و اعتقاد دارم انتخاب شما به این سمت بسیار شایسته و سبب خیر است .

وی در ادامه عبادی را شخصیتی فرهیخته ، مدیر اجرایی توانمند و انسانی فهیم دانسته و افزود: انتخاب جنابعالی توسط استاندار خوزستان نشان از توانمندی و شایسته بودن شما دارد و امیدوارم با توکل بر خدا در رشد و شکوفایی شهرستان و حل مشکلات مردم که به اعتقاد من وظیفه اصلی دولت ها است موفق و سربلند باشید .

حجت الاسلام و المسلمین حاج معرف در ادامه بیان کرد : مسئولین شهرستان باید مسائل و مشکلات مردم را مشکل خود بدانند و تمام تلاش خود را برای حل این مشکلات به کار بندند و در واقع با رصد مسائل و مشکلات جاری از حاد و بحرانی شدن آنها جلوگیری نموده و پیشگیری و رفع به موقع مشکلات مردم را اولویت خود بدانند .

 در ادامه سالم عبادی فرماندار شهرستان به همراه حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا معرف در نماز عبادی سیاسی شهر رامشیر شرکت کرد .

پس از پایان نماز فرماندار شهرستان به دیدار با شهروندان و گفتگو و شنیدن مسائل و مشکلات آنان پرداخت .