افت نزولی جایگاه فرمانداری بندرماهشهر در دوران محسن بیرانوند/ بندرماهشهر در بین ۷ فرمانداری ضعیف استان

با اعلام نتایج ارزیابی عملکرد استانداری های سراسر کشور، نتایج عملکرد فرمانداری های شهرستان های استان خوزستان نیز مشخص شد.

بر این اساس فرمانداری شهرستان بندرماهشهر در سال ۱۳۹۸ با کسب ۶۶۴ امتیاز در بین ۲۷ فرمانداری شهرستان های استان خوزستان رتبه بیستم را به خود اختصاص داد.

این درحالی است که رتبه عملکرد این فرمانداری در سال ۱۳۹۷ در رده هفدهم شهرستان های خوزستان بوده است، عملکرد این فرمانداری در سال ۱۳۹۸ با رشد منفی( ۱۳.۷۴-%) نسبت به سال ۱۳۹۷ دچار افت شده است و  محسن بیرانوند در دوره تصدی خود بر فرمانداری بندرماهشهر مواجه شده است.

بر اساس این گزارش طی همین ارزیابی فرمانداری های شهرستان باغملک، اندیمشک و کارون به ترتیب رتبه اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

گفتنی است که فرمانداری بندرماهشهر در سال ۱۳۹۶ رتبه دوم استان خوزستان را در اختیار خود داشت.

به راستی محسن بیرانوند چگونه می‌خواهد  پاسخگوی دلیل افت نزولی جایگاه فرمانداری شهرستان بندرماهشهر با دارا بودن ظرفیت‌های بسیار زیاد و بودجه کلانی که توسط صنایع  پتروشیمی به این شهرستان اختصاص داده می‌شود، باشد؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • کیوان عظیمی- خرمشهر باسلام عملکرد فرمانداران را باید با انصاف بیشتری ارزیابی کرد چون آنچه که مشخص است هر فرمانداری دارای یک تیم مافیایی هست که با هم بصورت تیمی کارمیکنند و فرمانداران جدید وقت و انرژی صرف شکستن حلقه مافیایی موجود و گماردن نیروهای منصوب خودشان نمیکنند لذا افت عملکرد یک امر طبیعی است چون تیم باید اجازه همکاری با فرماندار را بدهد اکثراً نیروهای کم سواد و منفعل با رانت به پست معاونت رسیدن و هیچگونه تخصصی در رابطه با پست خود ندارند و هیچگونه امیدواری به تغییر و تاثیر گذاری در تصمیم گیریهای کلان و اینجدری هست که فرمانداری شهرستانها عملکرد شان ضعیف میشه یعنی اصلاً نقطه اوجی در رزومه دهساله یک فرمانداری پیدا نمیشه که نقطه افت برای آن معنی پیدا کنند . فرمانداران تمام مهارتشان آرام نگه داشتن شهرستان از تحرکات و اغتشاشات خلاصه میشه هیچکدام از شرکتهای وابسته به وزارت نفت هیچ رسمیتی برای فرماندلری قائل نمیشوند بودجه ها قبلا کارسازی و جاسازی شده چکاری از دست این نماینده دولت ساخته هست؟