بررسی عملکرد حوزه معاونت سیاسی استانداری خوزستان

حوزه بانوان ،پاشنه ی آشیل معاونت سیاسی استانداری خوزستان

به گزارش خورنا به نقل از زاگرس نشینان؛ بی تدبیری معاونت سیاسی استانداری خوزستان در تحقق شعارهای دولت مبنی بر بکارگیری زنان در مناصب مدیریتی و بی توجهی به حوزه زنان و خانواده یکی از عوامل سقوط عملکرد استانداری خوزستان بود.

?عملکرد ضعیف استانداری خوزستان در یکی از حوزه هایی که تاثیر به سزایی در بهبود شاخص‌های عملکردی داشت حوزه زنان و خانواده بود.

?جالب و تاسف بار است بدانید پس از انتصاب فرانک موسوی در مورخ ۳۱ اردیبهشت ۹۹ به عنوان معاونت ابتدایی آموزش و پرورش خوزستان این حوزه چندین ماه بدون مدیرکل بود،تا اینکه در دهم مهرماه ۹۹ زینب پارسافخر به عنوان مدیرکل منصوب شدند.

?مدیرکل امور بانوان استانداری مستقیما زیر نظر معاونت سیاسی -اجتماعی می باشد.

?چگونه ممکن است در حوزه ای که چندین ماه به حال خود رها شده بود؛ انتظار گزارش عملکرد مثبت باید داشت؟

?از طرفی چرا حوزه زنان و خانواده تا این اندازه باید برای معاون سیاسی و استاندار کم اهمیت باشد که چند ماه مدیرکل نداشته باشد؟

?در جلسه شهریورماه ۹۸ هیات دولت، کارنامه انتصاب زنان در پست های مدیریتی دولتی در کل کشور توسط معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده ارائه شد که خوزستان رتبه سی ام را به خود اختصاص داد.

?امید است استانداری خوزستان در ماههای پایانی دولت فکری بحال معاونت رها شده سیاسی اجتماعی کند تا بیش از این به سراشیبی سقوط نیفتد.