از نمایندگی‌های ایران خودرو در ماهشهر، بازرسی شود

خورنا: سردرگمی خریداران محصولات ایران خودرو جهت ارائه خدمات پس از فروش در ماهشهر و بندر امام خمینی(ره)، زیاد است.

به گزارش خورنا، وجود ۴ نمایندگی شرکت ایران خودرو در ماهشهر و بندر امام، نتوانسته انتظارات حداقلی مشتریان این شرکت بزرگ خودروسازی را فراهم کند.

از ۴ نمایندگی موجود در حال حاضر ۲ نمایندگی فعالیت می کند و ۲ نمایندگی دیگر، یکی به دلیل انجام تعمیرات تا پایان سال جاری تعطیل بوده و دیگری، پس از ماه‌ها تعطیلی ظاهراٌ در شُرُف بازگشایی می باشد.

یکی از خریداران محصولات این شرکت گفت: از سال گذشته تا کنون برای هر قطعه یا رفع ایرادی که مراجعه می کنم به دلایل مختلف پاسخ منفی می گیرم، یا آنقدر سرگردان می شوم تا از درخواستم صرفِ نظر کنم.

بر اساس تحقیقات میدانی در ماهشهر، تعداد زیادی از سوال شوندگان از خدمات این نمایندگی ها اعلام نارضایتی شدید داشتند، تعدادی از آنان می گفتند برای هر موردی که مراجعه می کنیم می گویند موجود نیست، یا سایت بسته است و به روش‌های مختلف سعی در خسته‌کردن مراجعه‌کنندگان دارند.

دارنده ی یک خودروی سمند EF7 به خبرنگار ما گفت: از سال گذشته که هنوز یک ماه از خرید این خودرو نگذشته بود، صندلی راننده دچار مشکل شد، یکی از کار افتادن پمپ تنظیم صندلی و دیگری شکستگی ریلِ آن، آنقدر مراجعه کردم و آنقدر طلبکارانه پاسخ منفی گرفتم تا ناچار شدم صندلی را جوش بدهم و هنوز هم پمپ‌اش درست نشده است.

وی گفت: مسأله گارانتی یا خدمات پس از فروش برای این نمایندگی ها جا نیفتاده است، و به همین دلیل، وقتی با اعتراض مشتری روبرو می شوند می گویند:« مگر طلبکار ما هستید؟».

یکی دیگر از مشتریان گفت: حدود یک هفته است به دلیل روغن‌ریزی خودروی سمندم، به نمایندگی بندری مراجعه کردم، گفتند هنوز سیستم برایشان باز نشده، به نمایندگی شریفات رفتم، گفتند قطعه نداریم و یک هفته است که روزی چندین بار تماس می گیرم و می گویند همین‌طور تماس بگیر تا سیستم باز شود، نمایندگی عساکره در سربندر هم می گوید که به علت تعمیرات تا پایان سال تعطیل هستیم، قطعه مورد نظر هم در بازار یافت نمی شود.

انتظار مشتریان، اعزام بازرس از سوی نهادهای رسمی جهت نظارت بر عملکرد نمایندگی های ایران خودرو در شهرستان ماهشهر است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *