ریس هیات استان: اسکله قایقرانی اهواز تا پایان مهرماه تحویل داده می‌شود

 رئیس هیات استان: اسکله قایقرانی اهواز تا پایان مهرماه تحویل داده می‌شود

رئیس هیات خوزستان با بیان این‌که مصوبه نصب اسکله قایقرانی در اهواز گرفته شد، گفت: اسکله را تا پایان مهرماه به هیات تحویل می‌دهند و فقط بحث تامین بودجه نصب اسکله باقی خواهد ماند.

به گزارش خبرگزاری خورنا،جلال دریس در خصوص وضعیت قایقرانی خوزستان اظهار کرد: زمانی که انجام فعالیت‌های ورزشی از سوی اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بلامانع اعلام شد، یک دوره مسابقات قهرمانی و انتخابی استان جهت اعزام تیم منتخب خوزستان به رقابت‌های قهرمانی آب‌های آرام کشور برگزار کردیم و در نهایت با یک تیم جوان نیز پا به مسابقات کشوری گذاشتیم. هدف ما از حضور در این مسابقات، کسب نتیجه نبود و می‌خواستیم به قایقرانان جوان خوزستانی میدان دهیم تا محک بخورند، هرچند به نظرم نتیجه خوبی هم حاصل شد زیرا عملکرد ورزشکاران ما در رقابت با ملی‌پوشان رضایت‌بخش بود.

وی با بیان این‌که جوان‌گرایی در دستور کار هیات قایقرانی خوزستان قرار دارد، ادامه داد: این جوان‌گرایی در هر دو بخش آقایان و بانوان انجام گرفته است و شاهد نتایج آن نیز بوده‌ایم و امیدواریم در آینده در مسابقات جوانان و امید روی سکو باشیم.

رئیس هیات قایقرانی خوزستان در خصوص فعال‌سازی مجدد رشته کانوپولو در خوزستان، گفت: به صورت جدی پیگیر فعال‌سازی این رشته بوده‌ایم و در حال حاضر قایقرانان آقا در حال تمرین هستند و تجهیزات لازم نیز برای آن‌ها خریداری شد، ضمن این‌که پیست کانوپولو اهواز راه‌اندازی شده است.

وی با بیان این‌که کانوپولوی خوزستان همیشه در بخش مدال‌آوری موفق بوده است، اما هفت هشت سالی بود که این رشته در استان متوقف شده بود، افزود:‌ برای فعال‌سازی بخش بانوان نیز برنامه‌هایی مدنظر است. در مجموع این‌ها نوید خوبی برای قایقرانی خوزستان است و می‌توان از این به بعد بیشتر از قایقرانی و رشته کانوپولو استان شنید.

دریس خاطر نشان کرد: ان‌شاءالله تحول خوبی را در رشته قایقرانی خوزستان شاهد خواهیم بود؛ در حال حاضر نسل جوان خوبی را وارد قایقرانی استان کرده‌ایم و با اضافه کردن مربیان جدید نیز به دنبال نتیجه مطلوب‌تری در قایقرانی هستیم.

وی درباره نتیجه پیگیری‌ها جهت نصب اسکله قایقرانی در اهواز، گفت: مصوبه نصب اسکله در جلسه شورای ورزش استان از سوی استانداری گرفته شد و سپس بحث‌های کارشناسی و مهندسی کار صورت گرفت و برآورد هزینه و احداث زیرساخت نصب اسکله نیز انجام شد. تا پایان مهرماه هم اسکله را به ما تحویل می‌دهند و فقط تامین بودجه نصب اسکله باقی خواهد ماند.

رئیس هیات قایقرانی خوزستان در خصوص حمایت از ورزشکاران مدال‌آور خوزستانی نیز عنوان کرد: حمایت از قهرمانان خوزستانی در دستور کار قرار دارد. در این زمینه با مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان صحبت کرده‌ایم تا اعتبار خاصی برای حمایت از مدال‌آوران داشته باشیم تا بتوانیم برای این ورزشکاران شرایط بهتری ایجاد کنیم. مسئولان اداره‌کل ورزش نیز قول‌هایی به ما داده‌اند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *