ارتقای مستمر رضایت مشتریان اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان در بازنگری فرآیندهای پرداخت مطالبات مالی

به دنبال یکپارچه‌سازی فرآیند پرداخت صورت‌وضعیت مشتریان اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان ضمن کاهش در منابع و هزینه ها، رضایت مشتریان نیز ارتقا یافت.

خورنا| هدایت اله ترحم: به گزارش خورنا به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، عادل دریس مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان و مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) با اشاره به لزوم آسیب‌شناسی و بازنگری در فرآیندهای جاری با هدف ارتقای کارآمدی سازمانی بیان داشت: در جریان بررسی فرآیند متداول در زمینه رسیدگی و پرداخت صورت‌وضعیت مشتریان این اداره کل، گلوگاه‌ها و نقاط قابل بهبود احصاء شد.
دریس در ادامه افزود: بهره گیری از سامانه کنترل پروژه برای بررسی و رسیدگی قراردادها و صورت‌وضعیت‌های جاری، یکپارچه‌سازی سامانه های امور مالی و همچنین بازنگری در برخی از وظایف محوله در اجزای فرآیند زمینه را برای چابک‌سازی در نحوه‌ی پرداخت مطالبات مشتریان فراهم کرد.
وی همچنین خاطر نشان کرد: ارتقای روز افزون رضایت مشتریان، کاهش فضا برای بایگانی فیزیکی اسناد مرتبط با امور مالی و کاهش قابل ملاحظه در هزینه‌ها و منابع و به دنبال آن ارتقای کیفی فرآیند از اهم مزیت‌های این بازنگری به شمار می‌آید.
یادآور می‌شود اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان با رصد و بازنگری فرآیندها و بهبود مستمر فعالیت های جاری موفق به کسب رتبه های درخشانی در ارزیابی تکریم ارباب رجوع و حفظ حقوق مشتریان در سال‌های اخیر شده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *