فرماندار مسجدسلیمان:

مسجدسلیمان با داشتن یک هزار و صد شهید و سابقه حملات موشکی متعدد نیازمند نگاه ویژه ای است

به گزارش خبرگزاری خورنا مسجدسلیمان /صبح امروز(سه شنبه)با پیگیری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی،هیئت عالی رتبه ای متشکل از رئیس سازمان اراضی واملاک وزارت دفاع،جانشین فرمانده قرارگاه جنوب غرب ارتش در خوزستان،نماینده قرارگاه جنوب غرب وزارت دفاع به همراه فرماندار مسجدسلیمان و جمعی از مسئولان شهری در مناطق مختلف این شهرستان حضور پیدا کردند و از نزدیک نظاره گر این مشکلات بودند.
در این برنامه،مناطقی همچون منازل آلوده به نفت و گاز سی برنج،چاه شماره یک،دره منطقه مالجونکی،فرودگاه و شهرک ۵۴۰ واحدی امام رضا(ع)مورد بازدید قرار گرفت.
همچنین در این بازدید مسائلی همچون بحث واگذاری مکان از قبل مشخص شده به راه و شهرسازی و شروع بکار ترمینال فرودگاه،اختصاص ۱۸ هکتار از زمین های مازاد شهرک امام رضا(ع) در مجاورت شهرک ولیعصر(عج)برای جابجایی منازل زلزله زده،حمایت و توسعه مجدد فروشگاه اتکا ارتش(انبار خوراکی) و توسعه همکاری در شهرستان مطرح گردید.
فرماندار شهرستان مسجدسلیمان در حاشیه این بازدید در جمع مسئولان و هیئت اعزامی وزارت دفاع عنوان کرد:همه شهرستان را که بروید محرومیت پیداست و این واقعا حق مردم نیست و انتظار داریم نگاه به شهرستان ویژه باشد.

وی ادامه داد:در مقابل تضییع حقوق مردم خواهیم ایستاد و تمام قد دفاع می کنیم زیرا هرچه داریم از مردم است.
پاکدل افزود:بعد از زلزله سال گذشته و خسارات وارده به منازل پیگیری های خوبی برای جابجایی منازل صورت گرفت و اقدامات خوبی انجام شد اما بازهم به زمین نیاز داریم و در این راستا از مسئولان وزارت دفاع و ستاد کل نیروهای مسلح انتظار داریم در این زمینه مساعدت شود.
فرماندار مسجد سلیمان در بخشی دیگر از سخنان خود تاکید کرد:شهر مسجدسلیمان با داشتن یک هزار و صد شهید و سابقه حملات موشکی متعدد نیازمند نگاه ویژه تر است و همه باید تلاش کنیم تا گره ای مشکلات شهر و این مردم عزیز شهرستان باز شود.

امیر مختاری فر جانشین فرمانده قرارگاه جنوب غرب ارتش در خوزستان هم در ادامه ضمن اشاره به مشکلات موجود در شهرستان گفت:با همه توان آماده همکاری هستیم و هر کمکی که در شهرستان نیاز باشد همراهی خواهیم کرد زیرا مسجدسلیمان دارای پتانسیل های متعددی است.
وی ادامه داد:یکی از مهم ترین آیتم ها در بحث توسعه،پیگیری مسئولان هر منطقه است و واقعا فرماندار مسجدسلیمان یکی از فعال ترین و پیگیرترین فرمانداران استان خوزستان است که این قطعا باعث انگیزه مضاعف ما می شود زیرا هدف همه خدمت به مردم است.
در ادامه نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت:مسجدسلیمان از گذشته تا امروز دین خود را ادا کرده است و خدمات خوبی به کشور داده است و همچنان هم ادامه دارد.
وی ادامه داد:در جنگ هم مسجدسلیمان در صف اولین ها با همه امکانات و نیروهای جوان خود وارد شد و همانند شهرهای مستقیم درگیر در جنگ،با موشک های متعدد آسیب دید و از شهرهای فعال در اداره جنگ محسوب می شد اما بدلیل مشکلات محتلف دچار محرومیت های متعدد و مستمر شد.

علیرضا ورناصری افزود:یکی از دلایل انتقالی نیروها به شهرهای دیگر بحث مناطق جنگی بود به شهرستان مسجدسلیمان اختصاص نیافت،ضمن اینکه تبدیل به قانون شده است اما همچنان پیگیر هستیم تا مجددا این حق را به شهرستان برگردانیم.