مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید شیرین شهر:

شیرین شهر امنیت بیشتری نسبت به گذشته دارد

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید شیرین شهر اظهار کرد: طی هماهنگی با نیروی انتظامی نزدیک به دو هفته است که در شیرین شهر گشت‌های شبانه پلیس انجام می‌شود که این مسئله در کنار حراست روزانه پرسنل حراست شرکت باعث افزایش امنیت این منطقه نسبت به گذشته شده است.

به گزارش خبرنگار خورنا از اهواز رضا فرهاد زاده امروز چهارشنبه ۲۳ مهرماه در حاشیه بازدید استاندار خوزستان از پروژه‌های شاخص شهر جدید شیرین شهر در جمع خبرنگاران گفت: در بحث بهداشت شیرین شهر علیرغم توافقات اولیه‌ای که با شبکه بهداشت و درمان برای داشتن پزشک ساکن و آمبولانس صورت پذیرفت ولی به دلیل اپیدمی کرونا این توافقات کمی با تاخیر در حال انجام است.

وی با بیان اینکه امنیت شیرین شهر به طور نسبی بهتر از گذشته شده است اظهار کرد: طی هماهنگی با نیروی انتظامی نزدیک به دو هفته است که یکسری گشت‌های شبانه پلیس در شیرین شهر انجام می‌شود و در روز نیز پرسنل حراست شرکت عمران این وظیفه را به خوبی انجام می‌دهند.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید شیرین شهر بیان کرد: ما علیرغم محدودیت منابعی که با آن دست و پنجه نرم می‌کنیم ولی در زمینه خدمات آموزشی و رفاهی توانسته‌ایم با ایجاد فضای سبز، معابر و‌ آسفالت خیابانها تا حد مطلوبی رضایت مندی ساکنین را جلب کنیم.

فرهاد زاده در پایان ضمن اشاره به سکونت بیش از ۴۵۰ خانوار در شهر جدید شیرین شهر گفت: برای خدمات رسانی بهتر در این منطقه انتظار داریم که سایر ادارات نیز به ما کمک کنند.