تاکید آوایی بر استفاده از نیروهای بومی در بیمارستان تامین اجتماعی دزفول

 

سید احمد آوایی نماینده مردم شریف شهرستان دزفول به همراه معاون درمان سازمان تامین اجتماعی از مراحل تکمیل بیمارستان تامین اجتماعی بازدید کرد.

به گزارش خورنا ، سید احمد آوایی در این بازدید خدمات دهی به مناطق محروم را از اولویت ها دانست و تصریح کرد: *از زمانی که به دنبال احداث این بیمارستان بودیم اولویت ما این بود تا این مرکز در مناطق محروم احداث شود چرا که هدف ما فراهم نمودن بهترین امکانات برای مناطق کم برخوردار است و امروز نیز تمام تلاش ما این است که هر چه سریع تر این بیمارستان به بهره برداری برسد.

آوایی در ادامه گفت: با توجه به این که شهرستان دزفول نیروهای متعهد و متخصص بسیار توانایی دارد ضروری است تا از نیروهای بومی شهرستان دزفول در این بیمارستان استفاده شود.

آوایی در ادامه این بازدید گفت: خیرین شهرستان دزفول همواره در مسائل درمانی و رفاهی کنار دولت بودند و با تمام توان کمبودها را جبران نموده اند پس بنابراین این قول را به سازمان می دهیم که در صورت راه اندازی بیمارستان، خیرین شهرستان دزفول با همت و تلاش خود کمبودها را جبران می کنند.

در پایان این بازدید معاون درمان سازمان تامین اجتماعی ضمن تقدیر از تلاش های شبانه روزی نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی قول داد تا با حمایت مسئولین شهرستان هر چه سریعتر این بیمارستان به بهره برداری رسید