صیادان هندیجانی بازهم به دریا نرفتند/ سامانه خرید سوخت برای دومین بار مسدود شده است

به گزارش خورنا راشد جغتایی مدیر عامل و عضو اصلی هیئت مدیره شرکت تعاونی خدمات صیادی هندیجان با اشاره به خودداری صیادان از رفتن به دریا برای صید آبزیان گفت سامانه خرید سوخت از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی طی روز‌های گذشته دچار اختلال شده است.

او افزود: اداره کل شیلات خوزستان، معاونت صید این اداره کل و روسای شیلات نواحی به ویژه هندیجان در تلاش هستند که وقفه‌ای در امر صید و صیادی بوجود ایجاد نشود، اما عده‌ای دست اندر کار که دریا را به چشم ندیده اند و نه شب‌های ظلمانی و طوفانی و امواج سهمگین خلیج همیشه فارس را لمس نکرده اند، اقدام جدی برای رفع این مشکل نمی‌کنند.

جغتایی بیان داشت: در هیچ نقطه‌ای از دنیا آسیب پذیرتر از صیاد وجود ندارد، اما آیا حق این سربازان بی توقع میدان تولید اقتصاد کشور این بی تفاوتی‌ها است که در مهرماه امسال برای دومین مرحله سامانه خرید سوخت مسدود شود و نتوانند برای صید آبزیان به دریا بروند؟

مدیرعامل شرکت تعاونی خدمات صیادی هندیجان اظهار کرد: ما عاجزانه از مسئولان خواهان پیگیری مشکلات همه صیادان استان خوزستان و به ویژه شهرستان محروم هندیجان هستیم که غبار فقر اقتصادی بر چهره صنعت ماهیگیری نشسته و مشکلات زیادی را برای فعالان این عرصه بوجود آورده است.

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *