سرپرست فرمانداری رامشیر: مردم نجیب رامشیر لایق بهترین خدمات هستند/ همه در کنار هم باید برای رفع مشکلات رامشیر محروم تلاش کنیم

    خورنا – فرزاد شعبانی

    سرپرست فرمانداری رامشیر گفت: مردم نجیب این شهرستان لایق بهترین‌ها هستند و باید در کنار هم برای رفع مشکلات تلاش کنیم.

    به گزارش خبرگزاری خورنا، سالم عبادی در آیین تکریم و معارفه فرماندار رامشیر اظهار کرد: رامشیر از لحاظ اقلیم و آداب و رسوم اشتراکات زیادی با دیگر شهرستان‌هایی دارد که در آنها خدمت کرده‌ام.

    وی افزود: امروز توفیق خدمت به مردم نجیب رامشیر را پیدا کرده‌ام و امیدوارم بتوانم در این مسیر آنچه لیاقت مردم این شهرستان هست را به انجام برسانم.

    سرپرست فرمانداری رامشیر خاطرنشان کرد: دیدگاهم در این مسیر این است که این جایگاه و منصب اگر ماندگار بود به بنده نمی‌رسید.

    عبادی ادامه داد: آمده‌ام که در کنار هم و به اتفاق هم اتمام کننده و ادامه دهنده خدمات فرمانداران قبل باشم و در این راه اگر در کنار هم باشیم کارهای به یادماندنی در این شهرستان محروم به یادگار خواهیم گذاشت.

    وی تصریح کرد: یکدلی، همدلی، حمیت و غیرت می‌تواند مشکلات رامشیر را یکی پس از دیگری مرتفع کند.

    سرپرست فرمانداری رامشیر متذکر شد: با استفاده از توان و تعامل همه مدیران و مسئولان این شهرستان برای رفع معضلات رامشیر گام خواهیم برداشت و در این مسیر صعب و سخت از هیچ تلاشی فروگذاری نخواهم کرد.

    عبادی در پایان اضافه کرد: با این شهرستان و روحیات مردم شریف رامشیر بیگانه نیستم و با کمک همین مردم خوب برای رفع مشکلات تلاش خواهیم کرد.