پنج عضو شهرستانی مجمع انتخابات هیات کشتی خوزستان مشخص شدند

پنج عضو شهرستانی مجمع انتخابات هیات کشتی خوزستان مشخص شدند

 

به گزارش خبرگزاری خورنا، جلسه انتخاب پنج شهرستان عضو مجمع انتخابات هیات کشتی خوزستان روز یکشنبه با حضور معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان،شهرستان‌های زیرمجموعه و سرپرست هیات کشتی خوزستان برگزار شد که در پایان شهرستان‌­های شوشتر،بندر ماهشهر، مسجدسلیمان، خرمشهر و رامهرمز به عنوان پنج عضو مجمع و شهرستان های سوسنگرد و اندیمشک به عنوان عضو علی البدل انتخاب شدند.
این مجمع با حضور روسای هیات های اهواز، سوسنگرد، ماهشهر، مسجدسلیمان، رامهرمز، شوشتر، دزفول، اندیمشک، آبادان، خرمشهر، ایذه ،لالی برگزار شد.
در این مجمع شهرستان های شوشتر، بندرماهشهر، مسجدسلیمان، خرمشهر و رامهرمز به ترتیب ۱۲، ۹، ۹، هفت و هفت رای از کل آراء را به خود اختصاص دادند.
ابراهیم نصیری معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: پذیرفتنی نیست که کشتی خوزستان با آن همه افتخارات در سطح ملی، آسیایی و جهانی تنها ۱۲ رییس هیات شهرستانی داشته باشد لذا انتظار داریم که هر چه سریعتر تکلیف ۱۵ هیات شهرستانی دیگر مشخص شود.
وی با اشاره به اینکه کشتی خوزستان باید به سمت حرفه ای شدن حرکت کند افزود: خوزستان قطب بلامنازع کشتی کشور به شمار می رود و هر ساله کشتی گیران جدیدی را به عرصه ملی معرفی می کند که برای کشورمان افتخارآفرینی می کنند.
نصیری عنوان کرد: باید تلاش کنیم که ۲۷ رییس هیات در کشتی خوزستان داشته باشیم و وضعیت این رشته را به سمت شرایط مطلوب پیش ببریم. از آنجا که کشتی خوزستان در تمام رده های سنی قهرمان کشور است نگاه ویژه ای به این رشته مدال آور داریم.
در ادامه اردوان صاحب سرپرست هیات کشتی خوزستان گفت: یکی از برنامه های ما سر و سامان دادن به هیات های شهرستانی است و تلاش می کنیم تمام هیات های شهرستان ها را فعال کنیم تا علاقه مندان بیشتری جذب این رشته شوند.
وی گفت: از روزی که هدایت کشتی استان را برعهده گرفتم سعی کردم یک اتحاد و همدلی بین بزرگان کشتی برقرار کنم زیرا معتقدم پیشکسوتان همه کاره کشتی هستند و هرچه داریم از آنها است لذا بنا داریم با اتحاد و همدلی پیشکسوتان، کشتی استان را در جایگاه بهتری قرار دهیم.
سرپرست هیات کشتی خوزستان افزود: خوزستان دارای ظرفیت‌های بسیاری در کشتی بوده و قهرمانان بسیاری در این استان حضور دارند که هه مدعی هستند لذا باید وقت بیشتری برای این رشته بگذاریم.
وی با بیان اینکه یکی دیگر از برنامه های ما توسعه کشتی آزاد خوزستان است و در این راستان برنامه ریزی های خوبی انجام داده ایم گفت: سه تفاهم نامه در راستای احیای کشتی آزاد با هیات های کشتی مازندران، کرمانشاه و همدان بستیم و بنا داریم کشتی آزادا را توسعه دهیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • علی اندیمشک که دارای چند قهرمان جهانی مثل سعید و سامان عبدولی و اخلاقی و چندین مربی مثل برادران اسفندیاری هست،حقش نییت نیست که عضو مجمع نبوده و بعنوان علی البدل انتخاب شود.