سرپرست آموزش و پرورش مسجدسلیمان یاد و خاطره دانش آموز بسیجی ، شهید روزعلی ایزدیان را گرامی داشت

به گزارش خبرگزاری خورنا مسجدسلیمان // بهزاد شیانخواه سرپرست آموزش و پرورش مسجدسلیمان ، در پیامی یاد و خاطره دانش آموز شهید روزعلی ایزدیان را گرامی داشت .

 

در این پیام آمده است :
بسم الله الرحمن الرحیم
وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

بار دیگر نسیم ایثار و ایمان ، عطر عرفان و شهادت را در فضای مسجدسلیمان پراکند . نوجوان دیگری از خطه مسجدسلیمان که در لبیک به ولی امر خویش ، خمینی کبیر(ره) ، این بت شکن بزرگ دوران و لبیک به فریاد هل من ناصر ینصرنی اباعبدالله الحسین(ع) از اعماق تاریخ ، راحت و آرام را فرونهاده راهی جبهه های نبرد حق علیه باطل گردید .

پیکر شهید روزعلی ایزدیان ، که در دفاع از اسلام و ایران در سن ۱۴ سالگی راهی مناطق عملیاتی گردیده بود و در آبانماه سال ۶۱ به کاروان شهدای کربلا پیوسته بود پس از بیش از سه دهه فراق به زادگاه خود باز خواهد گشت .

اینجانب به نوبه خود و به نیابت از جامعه فرهنگیان مسجدسلیمان ، یاد و خاطره شهدای دانش آموز بالاخص شهید روزعلی ایزدیان را گرامی داشته ؛ دانش آموزان و نسل نوجوان و جوان شهرستان مسجدسلیمان را به مطالعه خاطرات شهدای نوجوان فرا می خوانم .
براستی که هر کدام از این نوجوانان ، گوی سبقت را در درایت و دانش از پیران باتجربه ربوده بودند .

امید است روح این شهید بزرگوار در جوار مولا و مقتدای خویش حضرت اباعبدالله الحسین(ع) ، یاریگر نوجوانان ما در شناخت راه حق و پیروی از ولایت بوده ؛ نزد پروردگار متعال شفیع ما باشد .

۲۰مهر۱۳۹۹
برادر شما
بهزاد شیانخواه
سرپرست آموزش و پرورش مسجدسلیمان