رئیس آتش نشانی اهواز خبر داد:

نجات جان ۴۷ نفر از آتش سوزی یک ساختمان در کیان آباد اهواز/ یک آتش نشان مصدوم شد + تصاویر

رئیس آتش نشانی اهواز گفت: در آتش سوزی یک مجتمع تجاری - مسکونی در کیان آباد آتش نشانان ۴۷ نفر از اهالی ساختمان را از میان دود و شعله‌ای آتش نجات دادند.

به گزارش خبرگزاری خورنا ابراهیم قنبری با بیان این خبر تصریح کرد: ساعت ۱۳ و ۱۳ دقیقه ظهر امروز شنبه ۱۹ اردیبهشت ماه، آژیر ایستگاه ۳۲ برای یک مورد حریق در خیابان وهابی اهواز به صدا درآمد.

وی ادامه داد: آتش نشانان پس از چهار دقیقه که به محل حادثه رسیدند با بررسی وضعیت حریق درخواست نیروی کمکی کرده که با اعزام چهار خودرو از سه ایستگاه ۹۹، ۳۳ و ۵۵ همراه بود.

قنبری بیان کرد: این آتش سوزی که در طبقه چهارم یک مجتمع پنج طبقه رخ داده بود، باعث ایجاد دودی غلیظ در ساختمان شد که با سرعت عمل آتش نشانان و تهویه مسیر برای خروج اهالی ساختمان، ۴۷ نفر از این افراد از میان دود خارج شدند.

وی افزود: البته در این میان یکی از آتش نشانان بر اثر دودگرفتگی شدید راهی بیمارستان شد که هم اکنون نیز تحت مراقبت و درمان در بیمارستان به سر می برد.

رئیس آتش نشانی اهواز در پایان علت آتش سوزی را اتصال برق کولر کلینیک زیبایی موجود در مجتمع عنوان کرد و گفت: این آتش سوزی اگرچه مهار و کنترل شده است اما آتش نشانان همچنان در محل در حال بررسی وضعیت حریق می‌باشند.