جدایی دوباره سرمربی جدید نفت مسجد سلیمان

سرمربی جدید نفت دوباره از این تیم جدا شد
 سرمربی جدید تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان برای دومین بار متوالی از این تیم خداحافظی کرد.

به گزارش خبرگزاری خورنا، مجتبی حسینی سرمربی جدید نفت مسجدسلیمان برای دومین بار متوالی طی دو هفته اخیر در اعتراض به وضعیت نامشخص مدیریت باشگاه نفت تصمیم به جدایی گرفت.

این مربی چندی پیش از سوی برخی از اعضای هیئت مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان بعنوان سرمربی جدید این تیم منصوب شد. تمرینات تیم نفت مسجدسلیمان زیرنظر مجتبی حسینی در زمین بانک‌ملی تهران پیگیری می‌شد و چند بازیکن هم با تشخیص این مربی با تیم نفت قرارداد داخلی امضا کردند.

حسینی تا روز گذشته نیز در تمرینات تیم نفت مسجدسلیمان حضور داشت و این تیم را در بازی دوستانه مقابل تیم دسته دومی میلادمهر تهران همراهی کرد اما اواخر پنجشنبه شب سایت‌های ورزشی از جدایی دوباره حسینی از تیم نفت خبر دادند.

این در حالیست که تعدادی از اعضای هیئت مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان در مصاحبه با خبرگزاری‌های مختلف کشور تأکید کرده‌اند تا امروز هیچ حکمی برای ادامه فعالیت آن‌ها از سوی وزارت نفت صادر نشده و هیچ‌گونه قرارداد رسمی هم با مجتبی حسینی بعنوان سرمربی تیم به امضا نرسیده است.

باید دید بلاتکلیفی تیم نفت مسجدسلیمان تا چه زمان ادامه خواهد داشت و آیا مجتبی حسینی بعنوان سرمربی این تیم به کار ادامه می‌دهد یا مربی دیگری سکان هدایت تیم نفت را به عهده خواهد گرفت؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *