امام جمعه شهر چمران: وعده خرید تبلت برای دانش‌آموزان بی‌بضاعت عملی شود/ سرقت کابل‌های زیرزمینی معضلی برای شهر و شهروندان چمران شده است/ نیروهای انتظامی و امنیتی با این موضوع مقابله کنند

امام جمعه شهر چمران گفت: سرقت کابل‌های زیر زمینی در شهر شهید چمران مشکلات فراوانی برای مردم ایجاد کرده، از نیروی انتظامی و همه نهادهای امنیتی درخواست می‌شود با این موضوع مقابله کنند.

به گزارش خورنا، حجت‌الاسلام جاسم عبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر چمران با اشاره به فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: این هفته را به همه سبزپوشان حافظ نظم و امنیت تبریک عرض می‌کنم و جا دارد یاد و خاطره شهدای نظم و امنیت را گرامی بداریم. نیروی انتظامی هم باید مقتدر و هم مهربان و پناهگاهی امن برای مردم باشد.

وی در ادامه با انتقاد از موضوع سرقت‌های شبانه کابل‌های زیرزمینی برق شهر چمران، افزود: سرقت کابل‌های زیرزمینی در شهر شهید چمران مشکلات فراوانی برای مردم ایجاد کرده، از نیروی انتظامی و همه نهادهای امنیتی درخواست می‌شود با این موضوع مقابله کنند.

خطیب جمعه شهر چمران همچنین به وعده مسئولان درباره خرید تبلت برای دانش‌آموزان بی‌بضاعت اشاره و عنوان کرد: وعده داده بودند با توجه به شرایط کرونایی و تحصیل از طریق فضای مجازی و برای جلوگیری از عقب ماندن دانش‌آموزان بی‌بضاعت از تحصیل در مورد تهیه تبلت برای آنها اقدام کنند.

عبادی در پایان متذکر شد: دانش‌آموزان بی‌بضاعت همچنان در انتظار تحقق وعده خریدن تبلت توسط مسئولان هستند. حق دانش‌آموزان بی‌بضاعت نیست که از تحصیل محروم شوند. از مسئولان انتظار داریم هرچه سریع‌تر این وعده را محقق کنند.