تقدیر فرمانده انتظامی خوزستان از همکاری خوب مردم با پلیس در ایام اربعین حسینی/ هیچگونه تجمع در مرزهای شلمچه و چذابه نداشته ایم.

فرمانده انتظامی استان خوزستان از همکاری بسیار خوب مردم با نیروی انتظامی در ایام اربعین حسینی تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری خورنا سردار سید محمد صالحی در حاشیه بازدید از مرز شلمچه در گفتگو اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: فرا رسیدن اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) را خدمت مردم عزیز و ولایت‌مدار تسلیت و تعزیت عرض می کنم.

این مقام ارشد انتظامی در خوزستان افزود: امسال به واسطه شیوع ویروس منحوس کرونا امکان برگزاری راهپیمایی و همایش باشکوه اربعین حسینی میسر نشد و توفیق خدمتگزاری به زائران آقا امام حسین(ع)هم از ما سلب شد.

سردار صالحی اذعان داشت: از همه مردم فهیم و ولایتمدار که در همه مراحل گوش به فرمان ولی امر مسلمین و مطیع امر ولایت هستند صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم.

فرمانده انتظامی استان خوزستان تصریح کرد: با توجه به اطلاع رسانی های گسترده که در سطح کشور انجام شد، خوشبختانه مردم همکاری بسیار خوبی را با فرزندان و خادمان خودشان در نیروی انتظامی داشتند و بحمدلله ما هیچ تجمع و اجتماعی را در مرزها نداشتیم و مردم عزیز همکاری بسیار خوبی را به پلیس داشتند.