فرماندار شوشتر مطرح کرد؛

اخطار به تمام دستگاه‌های دولتی و غیر دولتی که موارد بهداشتی را رعایت نمی‌کنند

فرماندار شوشتر گفت: اگر هر مجموعه اداری یا غیر اداری که محل مراجعه مردم است، پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکند، با شخص مسئول آن دستگاه برخورد جدی و قاطع خواهم کرد.

حسین پنبه‌دانه‌پور اظهار کرد: در بازرسی‌های به عمل آمده متاسفانه رعایت موارد بهداشتی نسبت به پیک اول شیوع ویروس در مراکز عمومی کاهش پیدا کرده است که اصلاً قابل اغماض نیست.

وی افزود: ادارات، بانک‌ها، مطب‌های پزشکان، داروخانه‌ها، دفاتر پیشخوان، مراکز پلیس + ۱۰، پاساژ‌ها و تمام محیط‌هایی که عموم مردم در آنجا رفت و آمد دارند، ملزم به اجرای کامل مسائل بهداشتی شامل رعایت فاصله فیزیکی و استفاده از ماسک هستند.

رئیس ستاد مقابله با کرونا شهرستان شوشتر با اخطار به دستگاه‌هایی که مراعات موارد بهداشتی را نمی‌کنند، بیان داشت: ما اولین شهرستان در استان بودیم که یک شعبه بانک و مطب یک پزشک را به دلیل عدم رعایت مسائل بهداشتی پلمب کردیم، بنابراین هیچ مسامحه‌ای در مواردی که سلامت مردم را به خطر بیاندازند قائل نمی‌شویم.

وی اضافه کرد: به دنبال همین مسئله، اگر بازهم ببینیم رعایت پروتکل‌ها در جایی انجام نشود، مطمئناً پلمب، تعطیل و برخورد جدی جزء تصمیمات‌مان خواهد بود.

پنبه‌دانه‌پور همچنین بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط نانوایی‌ها تاکید کرد و گفت: درصد قابل توجهی از نانوایی‌ها مسائل بهداشتی را رعایت نمی‌کنند که بنده از متولیان ناظر انتظار دارم به طور جدی و دقیق موضوع را رصد کنند و در صورت عدم رعایت مسائل بهداشتی، سهمیه آرد نانوایی متخلف را قطع کنند.

گفتنی است، در هفته‌های اخیر وضعیت شهرستان شوشتر از لحاظ ویروس کرونا قرمز شده و آمار مبتلایان، بستری‌ها و مرگ و میر افزایش شدیدی داشته است، که لازم است شهروندان محترم خود مراقبتی لازم را بیش از پیش مدنظر قرار دهند.

منبع

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *