سردار بختیاروند: به برکت قدرت نیروهای مسلح دشمن جرأت هیچگونه تحرکی ندارد

خورنا: فرمانده منطقه سوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: به برکت هوشیاری و قدرت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، دشمن جرأت هیچگونه تحرکی ندارد.

به گزارش خورنا، سردار ‘سیف‌الله بختیاروند’ صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح مستقر در شهرستان ماهشهر اظهار داشت: هشت سال دفاع مقدس مالامال است از رشادت‌ها و ایثارگری‌های دلاورمردان این مرز و بوم که در صحنه تاریخ همیشه ماندگار می‌ماند.
وی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس رژیم بعثی با حمایت همه جانبه استکبار جهانی جنایت‌های سبعانه‌ای را علیه ایران اسلامی و رزمندگان اسلام انجام داد اما با هوشیاری ولایت و پایداری ملت همیشه در صحنه، در رسیدن به هدف خود ناکام ماند.
فرمانده منطقه سوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: پس از دوران دفاع مقدس نیز استکبار جهانی و در رأس آن آمریکای جهان‌خوار آرام نگرفته و هر روز طرح و توطئه‌ای جدید را علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران طراحی و اجرا می‌کند.
سردار بختیاروند تأکید کرد: اما به برکت وجود ولایت وفقیه، هوشیاری نیروهای مسلح و آگاهی ملت همیشه در صحنه در رسیدن به اهداف پلید خود ناکام مانده‌اند.
وی در ادامه گفت: اگر در آن زمان امام راحل (ره) بحث صدور انقلاب را مطرح کردند امروز ثمره و نتیجه آن را در کشورهای عربی، اسلامی مشاهده می‌کنیم.
فرمانده منطقه سوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: چه کسی تصور می‌کرد که روزی در کشور مصر که سال‌ها یک رژیم مستبد و خودفروخته بر آن حکومت می‌کرد انقلابی صورت بگیرد و تاج و تخت حسنی نامبارک سرنگون شود.
سردار بختیاروند تصریح کرد: آن امام سفر کرده در آن روزها با دوراندیشی خود چنین اتفاقاتی را پیش‌بینی کرده بود و امروز نیز رهبر معظم انقلاب نیز با تیزبینی خود نوید فردایی بهتر برای امت اسلام را داده‌اند.
وی خاطرنشان کرد: آمریکا خواب‌های شیرینی برای رژیم صهیونیستی و کشورهای عربی دیده بود که امروز به برکت بیداری اسلامی و خیزش عظیم ملت‌ها این خواب آشفته شده و آمریکا روز به روز منزوی‌تر شده و رو به زوال می‌رود.
فرمانده منطقه سوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان سخنان خود یادآور شد: رژیم صهیونیستی نیز به شدت دچار هراس و وحشت شده و خواب راحت ندارد و به فضل پروردگار نابودی این رژیم منحوس بسیار نزدیک است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *