نماینده دزفول هرگز نگاه قومیتی به مسائل شهرستان نداشته و ندارم

 

 

سید احمد آوایی نماینده مردم شریف شهرستان دزفول با حضور در جلسه شورای این شهرستان به منظور بررسی و‌ حل مشکلات شهرهای اقماری و روستاهای این شهرستان با نمایندگان شوراهای این شهرها دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نماینده دزفول، سید احمد آوایی پس از بیان گزارش مشکلات توسط نمایندگان شورا ضمن تشکر بابت زحمات آن ها اظهار داشت: من به صورت روزانه مشکلات روستاها به ویژه مناطق کم برخوردار شهرستان دزفول را رصد می کنم و به منظور حل این مشکلات تا کنون جلسات متعددی با وزرا و مدیران کل استان داشته و در خصوص برخی پروژه ها و کمبودها نیز در آخرین جلسه ای که با رئیس سازمان برنامه و بودجه داشتم درخواست کردم تا از اعتبارات ملی برای حل مشکلات شهرستان استفاده شود.

آوایی در ادامه مسائل قومیتی را بلای جان کشور و به خصوص شهرستان دزفول دانست و گفت: در ۸ سالی که بنده افتخار نمایندگی مردم شریف دزفول را داشتم چینش مدیران شهرستان از فرماندار تا روسای ادارات رنگین کمانی از اقوام مختلف بود و من به این مسئله افتخار می کنم.

نماینده مردم دزفول در ادامه افزود: به هیچ عنوان اهل تخریب و یا پایمال کردن زحمات نماینده قبل نیستم چرا که بر این باورم نماینده پیشین تلاش هایی نموده که شایسته تقدیر است و بنده نیز امروز باید به دور از مسائل حاشیه ای تلاش نمایم تا مشکلات پیش روی شهرستان را با نگاهی عادلانه و به دور از تبعیض های ناپسند قومیت گرایانه پیگیری و حل نمایم.

آوایی در پایان از نگاه تنگ نظرانه و منفعلانه برخی مدیران انتقاد کرد و گفت: متاسفانه امروز علاوه بر تحریم های ظالمانه دشمن که کشور را دچار مشکلات فراوان کرده است عدم پویایی و توانایی برخی از مدیران و کاغذ بازی های فرسایشی موجب شده تا مردم بیش از پیش با مشکلات متعدد مواجه شوند