شناخت برترین‌های گلف خوزستان

شناخت برترین‌های گلف خوزستان

مسابقات گلف خوزستان، گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یادواره مرحوم نورعلی بهداروند از قهرمانان فقید گلف کشور و مربی تیم‌ملی با شناخت نفرات برتر به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری خورنا،این دوره از مسابقات با حضور ۵۵ گلف‌باز برتر خوزستان، اصفهان و لرستان از نهم تا یازدهم مهرماه به میزبانی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در مجموعه زمین‌های گلف نفت‌مسجدسلیمان برگزار شد.

در رده سنی ۱۸ تا ۵۵ سال محمد شیخ‌زاده از اهواز با ۱۴۳ ضربه به مقام قهرمانی رسید و مرید قنبری و سورنا صادقی هر دو از مسجدسلیمان به ترتیب با ۱۴۴ و ۱۴۸ ضربه عنوان‌های دوم و سوم را به دست آوردند. در رده سنی بالای ۵۵ سال محمدرضا شهنی با ۱۴۳ ضربه به مقام قهرمانی دست پیدا کرد، جهانگیر نصیری با ۱۵۵ ضربه رتبه دوم را به دست آورد و شاهپور شهنی با ۱۵۷ ضربه در رده سوم قرار گرفت. هر سه نفر برتر از مسجدسلیمان بودند.

همچنین جام اخلاق به خانواده مرحوم بهداروند اهدا شد.

گودرز مولایی از پیشکسوتان گلف کشور و خوزستان نیز در مراسم اهدای جوایز نفرات برتر درباره خصوصیات بارز مرحوم بهداروند، گفت: آن‌چه بهداروند را در خاطر جامعه ورزش خوزستان ماندگار کرد، فقط مدال‌ها و افتخارات ورزشی او نبود؛ بهداروند یک الگوی پایان‌ناپذیر در زمینه اخلاق است. منش، اخلاق و رفتار جوانمردانه بهداروند مطمئنا چراغ راه جوانان و الگوی آن‌ها در آینده خواهد بود.

همچنین در این مراسم پیام رییس فدراسیون خطاب به گلف‌بازان شرکت‌کننده در این مسابقه خوانده شد. جهاد زرگانی عضو خوزستانی کمیته اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل فدراسیون گلف نیز به نمایندگی از این کمیته به صورت جداگانه از برخی پیشکسوتان، فعالان گلف و کمیته برگزارکننده رقابت‌ها تقدیر کرد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *