بهره برداری از ۱۱۴ واحد مسکن مهر تا دهه فجر امسال در شهر چمران

خورنا: با حضور معاون مدیرکل بنیاد مسکن استان خوزستان ، وضعیت مسکن مهر شهر چمران از توابع شهرستان ماهشهر بررسی شد .

به گزارش خورنا ، ساسانی معاون مدیرکل بنیاد مسکن استان با حضور در ماهشهر و بازدید از پروژه های مسکن مهر شهرستان از آخرین جزئیات پروژه ها مطلع گردید .

وی ضمن تقدیر از پیمانکاران و مسئولان شهرستان در خصوص پروژه های مسکن مهر شهر چمران با اشاره به اهتمام ویژه مدیران شهرستانی و استانی جهت تسریع در تحویل منازل ، تصریح کرد : می بایست تمام تلاش خود را در جهت بهره برداری از ۱۱۴ واحد مسکن مهر تا دهه فجر امسال در شهر چمران بکار ببندیم.

حیاتی فرماندار بندر ماهشهر ضمن تشکر از حضور آقای ساسانی در شهرستان از توافق مابین بنیاد مسکن و پیمانکاران خبر داد و اظهار داشت: بر اساس توافق به عمل آمده مقرر شده قیمت قرارداد پیمانکاران تا سقف ۳ میلیون و ۴۹۰ هزار ریال افزایش یابد.

وی همچنین تأکید کرد : مسئولان ادارات شهر چمران و فرمانداری آمادگی هر گونه همکاری با پیمانکاران مسکن مهر شهر چمران به منظور بهره برداری از پروژه های مذکور را دارند .

نماینده عالی دولت در شهرستان بندر ماهشهر ، اذعان کرد : می بایست تمام تلاش خود را ببندیم تا بتوان در جهت رفاه مردم حرکت نموده منازل  مردم عزیز و شهروندان گرامی را تحویل آنان دهیم .