به علت افزایش شدید آمار مبتلایان به کرونا؛

پایان هفته ها ورودی‌های شوشتر تا اطلاع ثانوی بسته‌اند

فرماندار شوشتر از تعطیلی پارک‌ها و سواحل تفرجگاهی و همچنین بسته شدن ورودی‌های این شهرستان در روزهای پایانی هفته تا اطلاع ثانوی خبر داد.

حسین پنبه‌دانه‌پور امروز در جلسه ستاد مقابله با کرونا و شورای سلامت و امنیت غذایی گفت: در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه شهرداری باید نسبت به خاموش کردن روشنایی پارک‌ها و سواحل تفرجگاهی شهر اقدام کند.

وی اظهار کرد: همچنین در روزهای پنجشنبه و جمعه با همکاری ناحیه مقاومت بسیج و نیروی انتظامی، ورود خودروهای با پلاک غیر بومی به شهرستان با کمال احترام ممنوع خواهد بود.

وی با اشاره به افزایش شدید آمارهای مبتلایان کرونا و موارد بستری در شوشتر بیان داشت: از سه هفته اخیر تاکنون، آمارها مرتباً در حال افزایش است و شهرستان در وضعیت قرمز و پرخطر به سر می‌برد. بنابراین نیاز است اقدامات مداخله‌ای را همچون پیک قبلی و با کیفیت بهتری انجام دهیم.

رئیس ستاد مقابله با کرونا شهرستان شوشتر با اخطار به دستگاه‌هایی که پروتکل‌ها را رعایت نمی‌کنند، خاطرنشان کرد: اگر هرگونه گزارشی مبنی بر کم‌کاری دستگاه‌ها در اجرای موارد بهداشتی دریافت کنم، با شخص مسئول آن برخورد جدی و قاطع خواهم داشت، چرا که بحث سلامت مردم جای هیچ تخفیفی ندارد.

پنبه‌دانه‌پور همچنین بر ثبت نام تمام اصناف در سامانه سلامت تاکید کرد و گفت: بنده در تمام جلسات استانی حامی بازاریان و اصناف بوده و هستم چرا که در طول مدت شیوع کرونا، همکاری‌های بسیار قابل تقدیری داشته‌اند اما انتظار می‌رود مطابق ابلاغیه‌های کشوری، ۱۰۰ درصد اصناف در سامانه سلامت ثبت نام نمایند.

منبع