به علت افزایش شدید آمار مبتلایان به کرونا؛

پایان هفته ها ورودی‌های شوشتر تا اطلاع ثانوی بسته‌اند

فرماندار شوشتر از تعطیلی پارک‌ها و سواحل تفرجگاهی و همچنین بسته شدن ورودی‌های این شهرستان در روزهای پایانی هفته تا اطلاع ثانوی خبر داد.

حسین پنبه‌دانه‌پور امروز در جلسه ستاد مقابله با کرونا و شورای سلامت و امنیت غذایی گفت: در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه شهرداری باید نسبت به خاموش کردن روشنایی پارک‌ها و سواحل تفرجگاهی شهر اقدام کند.

وی اظهار کرد: همچنین در روزهای پنجشنبه و جمعه با همکاری ناحیه مقاومت بسیج و نیروی انتظامی، ورود خودروهای با پلاک غیر بومی به شهرستان با کمال احترام ممنوع خواهد بود.

وی با اشاره به افزایش شدید آمارهای مبتلایان کرونا و موارد بستری در شوشتر بیان داشت: از سه هفته اخیر تاکنون، آمارها مرتباً در حال افزایش است و شهرستان در وضعیت قرمز و پرخطر به سر می‌برد. بنابراین نیاز است اقدامات مداخله‌ای را همچون پیک قبلی و با کیفیت بهتری انجام دهیم.

رئیس ستاد مقابله با کرونا شهرستان شوشتر با اخطار به دستگاه‌هایی که پروتکل‌ها را رعایت نمی‌کنند، خاطرنشان کرد: اگر هرگونه گزارشی مبنی بر کم‌کاری دستگاه‌ها در اجرای موارد بهداشتی دریافت کنم، با شخص مسئول آن برخورد جدی و قاطع خواهم داشت، چرا که بحث سلامت مردم جای هیچ تخفیفی ندارد.

پنبه‌دانه‌پور همچنین بر ثبت نام تمام اصناف در سامانه سلامت تاکید کرد و گفت: بنده در تمام جلسات استانی حامی بازاریان و اصناف بوده و هستم چرا که در طول مدت شیوع کرونا، همکاری‌های بسیار قابل تقدیری داشته‌اند اما انتظار می‌رود مطابق ابلاغیه‌های کشوری، ۱۰۰ درصد اصناف در سامانه سلامت ثبت نام نمایند.

منبع

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *