نشست نرخ‌گذاری اماکن و باشگاه های ورزشی خوزستان برگزار شد

 

نشست نرخ‌گذاری اماکن و باشگاه های ورزشی خوزستان ظهر روز چهارشنبه ۹ مهرماه در اداره کل ورزش و جوانان خوزستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خورنا،ظهر دیروز، جلسه نرخ گذاری اماکن ورزشی با حضور معاون توسعه ورزش ، معاون امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان ، رئیس امور باشگاه‌ها، رئیس و دبیر هیات بدنسازی و پرورش اندم استان، نمایندگان صنعت، معدن و تجارت ، نماینده مدارس فوتبال و استخرداران و تعدادی از مدیران باشگاه های ورزشی اهواز در اداره کل ورزش و جوانان استان به انجام رسید.
در این نشست معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان طی سخنانی اظهار کرد: باشگاه‌های ورزشی، پایگاه‌های اجتماعی و بزرگترین سرمایه ما در دل جامعه هستند، و باشگاه داران مظلوم واقع شده‌اند و قطعا دغدغه باشگاه داران جزو اولویت های ما است که تمام تلاش خود را به کار می‌بریم تا این مشکلات کمتر شوند.
ابراهیم نصیری افزود: برای اینکه موضوع نرخ گذاری به بهترین شکل ممکن انجام شود از باشگاه داران محترم درخواست دارم یک کارگروه تخصصی تشکیل دهند و تا هفته آینده جلسه‌ای تخصصی با حضور نمایندگان باشگاه‌ها برای رسیدن به نرخنامه و شیوه نرخ گذاری مناسب برگزار نمایند.
بر اساس این گزارش،در این نشست باشگاه داران در خصوص مشکلات، گلایه‌ها و راهکارهای خود صحبت کردند و نمایندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت به گفت و گو با مدیران و باشگاه داران پرداختند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *