رئیس آتش نشانی اهواز خبر داد:

تصادف مرگبار در مسیر ملاشیه به سمت خرمشهر

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: برخورد شدید خودرو پیکان وانت با یک دستگاه کامیون رنو در مسیر ملاشیه به سمت خرمشهر بعد از پل نورد یک کشته و یک مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش خبرگزاری خورنا ابراهیم قنبری بیان کرد: یازدهم مهر ماه سال جاری ساعت۲۲ و ۳۶ دقیقه با تماس تلفنی شهروندان به سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی خبر تصادف در مسیر ملاشیه به سمت خرمشهر بعد از پل نورد اطلاع رسانی شد.
وی اظهارکرد: آتش نشانان و گروه امداد و نجات از ایستگاه ۷۷ با امکانات و تجهیزات کافی سریعا به محل حادثه اعزام شدند و مشاهده کردند که در جریان حادثه رانندگی خودرو پیکان وانت با یک دستگاه کامیون رنو برخورد کرده است .
قنبری افزود: دراثر این حادثه راننده خودرو پیکان وانت که یک مرد ۲۰ ساله بود ، فوت شد و سرنشین دیگر که یک مرد ۲۰ ساله بود دچار مصدومیت شد و با تلاش آتش نشانان با استفاده از ابزار نجات و برش از داخل خودور خارج شد و به امدادگران اورژانس ۱۱۵ تحویل داده شد.
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در پایان اظهار کرد: ماموران آتش نشانی خودروها را به حاشیه امن مسیر انتقال دادند و ساعت ۲۳ و ۱۴ دقیقه پایان عملیات را اعلام و به ایستگاه بازگشتند.