مردم برای پویایی اقتصاد  دزفول از محصولات بومی حمایت و استفاده کنند

 

 

به گزارش خورنا ، علی فرهمند پور از کارخانه تولید کولر دو تیکه تولید دزفول ( شرکت صنایع تولیدی خانه سپید مشرق زمین ) دیدن کرد.

فرهمند پور در این بازدید اظهار کرد: این مجموعه علاوه بر تولید یک وسیله مورد نیاز و ضروری، اشتغالزایی بسیار خوب و بالایی دارد.

سرپرست فرمانداری ویژه گفت: اگر چرخ اقتصادی این کارخانه بر روی ریل درستی حرکت کند ظرفیت تولید روزانه ۶٠٠ کولر را خواهد داشت.

علی فرهمند پور اذعان کرد: طبق برآورد های اولیه قیمت کولرهای دو تیکه تولید شده در شهرستان دزفول حدود چهار میلیون تومان کمتر از سایر برندهای موجود در بازار است.

وی ادامه داد: از مردم دزفول تقاضا داریم از تولیدات بومی شهرستان استفاده نمایند و پویایی این کارخانه و اقتصاد دزفول کمک کنند.

فرهمند پور گفت: این کارخانه در صدد توسعه خط تولیدات خود و تولید لوازمی مانند لباسشویی است که حمایت مردم و مسئولین را می‌طلبد.

وی بیان کرد: باعث افتخار است که در شهری زندگی کنیم که ظرفیت و پتانسیل های زیادی دارد همچنین امیدواریم روزی در تمام خانه‌ها محصولات و برندهای دزفول دیده و استفاده شوند.

در این بازدید مسئولین و کارگران کارخانه به بیان مشکلات خود پرداختند که فرهمند پور پیگیری و رفع آن‌ها را در دستور کار قرار داد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • Hasan سلام .شایسته است دوستان خورنایی هم با تهیه عکس و گزارش به کمک این مجموعه تولیدی و البته مردم خوزستان در تهیه یک کالای اساسی و مناسب از نظر قیمت بروند...