امام جمعه شهر چمران: ورودی شهر چمران زیبنده این شهر نیست/ شهرداری به صورت جهادی ورودی را ساماندهی و زیباسازی کند

امام جمعه شهر چمران گفت: وضعیت ورودی چمران زیبنده شهر نیست و نیاز به ساماندهی و زیباسازی دارد.

به گزارش خبرگزاری خورنا،  حجت‌الاسلام جاسم عبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر چمران با اشاره به فرا رسیدن اربعین حسینی اظهار کرد: فرا رسیدن اربعین حسینی را محضر حضرت بقیه‌الله الاعظم ارواحنا فداه و همه عاشقان حضرت سیدالشهدا (ع) تسلیت عرض می‌کنم.

وی افزود: اربعین حسینی نماد شکوه، عزت، سربلندی و پیروزی حق بر باطل و ثمره ایستادگی و مقاومت در مقابل جریان باطل و استکبار است. اربعین حسینی نشان داد جریان کفر و طاغوت هرچند به ظاهر قدرتمند، اما شکست‌پذیر است.

خطیب جمعه شهر چمران در ادامه با بیان اینکه برخی مسئولان عکس شهدا را می‌زنند اما عکس شهدا عمل می‌کنند، تصریح کرد: باید سیره و اخلاق شهدا در جامعه به عنوان یک الگو نهادینه شود و خدای ناکرده نام و یاد شهدا در جامعه کم‌رنگ نشود چرا که همه ما مدیون شهدا هستیم. جوانان و نسل امروز باید با شهدا آشنا شوند و از شهدا درس بگیرند.

عبادی در فراز پایانی خطبه‌ها با انتقاد از وضعیت ورودی شهر چمران، گفت: ورودی چمران زیبنده شهر نیست و نیاز به ساماندهی و زیباسازی دارد. از شهردار درخواست داریم در این رابطه اقدامات لازم را به صورت جهادی انجام دهد تا شاهد ورودی زیبا در شهر چمران باشیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • سعید همه چی درست جز ورودی شهر