سه فرمانداری برتر استان خوزستان در سال ۹۸ معرفی شد

مدیرکل مدیریت عملکرد و بازرسی استانداری خوزستان سه فرمانداری برتر استان از لحاظ عملکرد سالیانه در سال ۹۸ را معرفی کرد.

به گزارش خورنا و به نقل از روابط عمومی استانداری خوزستان شهاب رزمی گفت: در راستای اجرای ماده ۸۱ قانون مدیریت خدمات کشوری و آیین نامه اجرایی آن، فرایند ارزیابی عملکرد فرمانداری ها و ستاد استانداری هر ساله با ابلاغ سازمان اداری و استخدامی به وزارت کشور آغاز می شود.
وی افزود: طی این فرایند سالیانه کلیه فرمانداری ها و ستاد استانداری در محورهای مختلف امنیتی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی، مدیریت بحران، امور اقتصادی، عمرانی در مهلت معین مورد ارزیابی قرار می گیرند.
رزمی توضیح داد: طی این فرایند ستاد استانداری در دو بخش شاخص های عمومی و اختصاصی و فرمانداری ها در حوزه شاخص های اختصاصی اقدام به خود ارزیابی عملکرد خود در سامانه جامع مدیریت عملکرد از طریق بارگذاری اطلاعات و مستندات نمودند.
مدیرکل بازرسی استانداری ادامه داد: پس از بارگذاری موارد ذکر شده به ترتیب اطلاعات بارگذاری شده فرمانداری ها جهت بررسی و صحت سنجی به دفاتر تخصصی استان ارسال می گردد که پس از اتمام این فرایند در دفاتر تخصصی، این اطلاعات و مستندات جهت تایید نهایی در استان به اداره کل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری ارسال می شود.
رزمی اظهار داشت: طی یک فرایند تخصصی و با استفاده از طرفیت کارشناسان مجرب اطلاعات و مستندات مورد بررسی قرار گرفته و پس از تایید جهت بررسی نهایی و ارسال به سازمان اداری و استخدامی به وزارت کشور ارسال می شود.
مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری خوزستان در پایان تصریح کرد: در سال ۱۳۹۸ طی این فرایند مهم و اثر گذار به ترتیب فرمانداری های باغملک، اندیمشک و کارون رتبه های اول تا سوم ارزیابی عملکرد سالیانه را به دست آوردند و در حوزه ستادی استانداری در شاخص های اختصاصی و عمومی نتایج طی روزهای آینده از طریق سازمان اداری و استخدامی به وزارت کشور ابلاغ خواهد شد.