خرید و نصب و راه اندازی دستگاه جدید سونوگرافی بیمارستان حاجیه نرگس معرفی بندرماهشهر

دکتر محمد شنبدی مدیر شبکه از خرید و نصب و راه اندازی دستگاه جدید سونوگرافی بیمارستان حاجیه نرگس معرفی بندرماهشهر خبر داد.

دکتر محمد شنبدی مدیر شبکه در تشریح این خبر گفت: با توجه به ضرورت و نیاز به دستگاه سونوگرافی پیشرفته در بیمارستان معرفی و همچنین مرکزیت حوزه درمانی شهرستان بندرماهشهر در خصوص ارائه خدمات درمانی تخصصی به شهرستان های اطراف ، با تلاش و مساعدت رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ، نماینده شهرستان و فرماندار ، این موضوع در دستور کار قرار گرفت .

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان افزود : با توجه به نقش بسیار مهم بخش های پاراکلینیکی در روند تشخیص بیماری، این دستگاه سونوگرافی به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در راستای سرعت بخشیدن به روند تشخیص و درمان شهروندان فهیم و ارائه خدمات درمانی بیشتر در تنها بیمارستان دانشگاهی شهرستان بندرماهشهر، خریداری و نصب و راه اندازی شد.

وی در ادامه گفت: دستگاه جدید از نظر کیفیت و قابلیت های سخت افزاری و نرم افزاری بسیار پیشرفته است و با توجه به تکنولوژی حال حاضر این دستگاه یکی از دستگاه های برتر می باشد که قابلیت انواع سونوگرافی های بارداری و زنان،شکم ودستگاه گوارش، کلیه، مثانه، کبد و سایر اعضاء بدن با کیفیت، سرعت و دقت بهتری انجام خواهد شد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *