لزوم اجرای مصوبات جلسات شورای سلامت در ماهشهر

خورنا : منوچهر حیاتی صبح امروز در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: جلسات شورای سلامت از اهمیت  بسزایی بر خوردار بوده و هر گونه کوتاهی و سهل‌انگاری مدیران سلامت شهروندان را تهدید خواهد کرد.
به گزارش خورنا و به نقل از فارس، وی افزود: جلسات شورای سلامت باید بدون أخیر، کاربردی و تاثیرگذار برگزار شود.
فرماندار ماهشهر خاطرنشان کرد: مصوبات هر جلسه  باید به صورت عملیاتی  توسط ادارات بلافاصله اجرا شوند.
وی تصریح کرد: دبیر شورای سلامت موظف بوده هر مدیری که نسبت به مصوبات سهل‌انگاری و بی‌توجهی کرده را توبیخ کرده و وی را به مقامات قضایی معرفی کند.
حیاتی از اجرای روز نظافت عمومی در این شهرستان گفت: برگزاری این روز نمادین در شهرستان به خوبی صورت گرفت و این امر را مدیون مشارکت و تعامل بسیار جدی مردم و مسئولان هستیم.
وی با اشاره به اینکه شهرداران هر سه شهر ماهشهر، بندرامام و چمران، ورودی‌های شهرها را چنان‌که در شأن هر شهر بوده تنظیف کردند گفت: این حرکت بسیار عظیم و گسترده باید در همه شهرهای استان نهادینه شود.
فرماندار ماهشهر با بیان اینکه برای موفقیت‌های اسلامی باید با دلسوزی برای خدمت به مردم انجام وظیفه کرد گفت: خدمت مطلوب به شهروندان باید سرلوحه همه کارهای مسئولان قرار گیرد.
وی با اشاره به اهداف برگزاری این جلسات تصریح کرد: جمع‌آوری اطلاعات و اولویت‌بندی مشکلات استانی،  انعکاس پیشنهادات در رابطه با سلامت و امنیت غذایی، بررسی و تصویب پیشنهادات و برنامه‌ریزی راهبردی ارائه شده و همچنین خدمات بهداشتی و درمانی در زمینه سلامتی و امنیت غذایی از اهداف جلسات شورای سلامت در شهرستان است.
حیاتی اضافه کرد: توجه به جسم، روان، پیشگیری از افسردگی شهروندان و اقدامات پیش‌بینی شده محور سلامت درفصل بازگشائی مدارس از دیگر برنامه‌هایی است که باید برای آن اقدامات ویژه در نظر گرفت.
وی در پایان اظهار داشت: امیدواریم مسئولان شهرستان با ارائه خدمات مطلوب‌تر در راستای بهداشت و سلامت شهر و رهوندان اقدامات قابل‌قبول‌تری ارائه دهند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *