مسئول سازمان بسیج مهندسان صنعت و معدن خوزستان:

قرارگاه صنعتی خاتم‌الانبیاء سپاه در خوزستان تشکیل شد

مسئول سازمان بسیج مهندسان صنعت و معدن خوزستان گفت: قرارگاه صنعتی خاتم الانبیاء سپاه ولی عصر (عج) خوزستان برای حمایت از تولیدکنندگان و رفع تنگناها در بخش صنایع این استان تشکیل شد.

به گزارش خورنا محمد خانچی سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار بسیج بیان کرد: قرارگاه صنعتی خاتم الانبیاء برای حمایت از تولید کنندگان و جهش تولید و رفع تنگناهای صنایع نیمه فعال استان توسط سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان تشکیل شده است.

وی گفت: با تشکیل این قرارگاه تمامی ارکان سپاه ولی عصر برای حمایت از تولیدکنندگان بکار گرفته می شود تا در سال جهش تولید خدمتی به مردم صورت گیرد.

خانچی ادامه داد: روز گذشته ( دوشنبه ) نشست تخصصی با عنوان نهضت جهش تولید با همکاری شرکت های نفتی مستقر در استان و شرکت شهرک های صنعتی خوزستان برگزار شد ودر این نشست قطعه سازان و افراد با تجربه کار صنعتی نظر خود را بیان کردند و نیازمندی شرکت ها تولیدی بزرگ در استان تعیین شد.

وی ادامه داد: این نشست باعث شد شرکت های بزرگ وقطعه ساز در استان به یکدیگر معرفی شوند و با توانمندی های این شرکت ها آشنا شوند.

مسئول سازمان بسیج مهندسان صنعت و معدن خوزستان افزود: امید است با حمایت امام جمعه اهواز و مسوولان استان تلاش برای تولید تجهیزات نفت و گاز در درون استان بیش از پیش فراهم شود تا از واردات این کالاها به خوزستان کاسته شود.

وی گفت: در سال جهش تولید تلاش تمامی دستگاه ها و ارگان ها برطرف کردن مشکلات در بخش تولید است تا برای جوانان این سرزمین فرصت های شغلی جدید فراهم شود.

خانچی در پایان بیان کرد: با وجود تحریم و فشار اقتصادی تلاش می شود تا با ایجاد ارتباط هر چه بیشتر بین صنایع بزرگ و تولیدکنندگان تجهیزات و ایجاد شرایط تولید قطعات، شرکت های بزرگ از واردات تجهیزات مورد نیاز بی نیاز شوند.