مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان خبر داد:

تعلیق برخی مدیران متخلف تعاونی مسکن در شوش و چند شهر دیگر خوزستان

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: با هر اقدامی که موجب تضییع حقوق اعضای تعاونی های مسکن در استان شود، تعارف نداریم؛ ملاک ما فقط ضابطه و قانون است.

به گزارش خبرگزاری خورنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان، ارسلان غمگین تشدید نظارت بر تعاونی های مسکن کارگری و کارمندی را از برنامه راهبردی اداره کل تعاون کار و رفاه خوزستان برای کاهش آسیب ها به اعضای تعاونی ها دانست و با اشاره به توسعه نظارت بر تعاونی ها تصریح کرد: مدیران تعاونی های مسکن زیر ذره بین نظارت ما هستند و عملکرد آن ها به صورت ماهانه توسط معاونت تعاون و حوزه نظارت آن معاونت بازنگری می شود. در صورت تخلف در عملکرد، با مدیرانی که موجب ضرر و زیان در پروژه ها می شوند برخورد قانونی می کنیم.

غمگین ظرفیت قانون بخش تعاونی در برخورد با مدیران متخلف تعاونی ها را بسیار عالی توصیف کرد و گفت: کمیته تعاونی های مشکل دار استان به صورت کاملا حرفه ای فعالیت تعاونی های استان را بررسی و بر انجام صحیح کار نظارت می کند‌.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان از تعلیق بعضی مدیران یکی از تعاونی های مسکن در شوش و چند شهرستان دیگر خبر داد و افزود: برخورد با مدیران تعاونی هایی که وظایف خود را به نحو شایسته ای انجام ندهند از اولویت های مهم این اداره کل است.

وی از همکاری دستگاه قضایی استان و شهرستان ها در اعمال بند ۱۷ ماده ۶۶ قانون تعاون مبنی بر تعلیق مدیران تعاونی های مشکل دار تشکر و قدردانی کرد و گفت: از همراهی سربازان گمنام امام زمان (عج) در اعمال و تشدید نظارت های ماده ۳۸ قانون تعاون بسیار سپاسگزاریم.

غمگین بیان کرد: همه دستگاه های نظارتی همراه با اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان در برخورد با مدیران متخلف تعاونی ها در کنار ما هستند.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان، تاکید کرد: هر اقدامی که باعث تضییع حقوق اعضای تعاونی های مسکن در استان شود، خط قرمز این اداره کل است و ما در مبارزه با هر متخلفی تعارف نداریم و در این باره عهد بستیم در اجرای قانون هیچ کس حاشیه امنیت نداشته باشد جز کار درست و صحیح و خدمت صادقانه.