نماینده ویژه وزیر آموزش و پرورش از آموزش و پرورش مسجدسلیمان بازدید بعمل آورد

به گزارش خبرگزاری خورنا و به نقل از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش مسجدسلیمان ، پیرو نامه دکتر ورناصری نماینده شهرستان مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی در خصوص بررسی معضلات ، مشکلات و مسائل مبتلابه مدیریت آموزش و پرورش مسجدسلیمان ، دکتر رسول جماعتی رئیس اداره طرح آموزش برای همه وزارت آموزش و پرورش به نمایندگی از جناب آقای دکتر حاجی میرزایی مقام عالی وزارت آموزش و پرورش در آموزش و پرورش مسجدسلیمان حاضر شد.

 

به گزارش خبرگزاری خورنا مسجدسلیمان و به نقل از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش مسجدسلیمان ، پیرو نامه دکتر ورناصری نماینده شهرستان مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی در خصوص بررسی معضلات ، مشکلات و مسائل مبتلابه مدیریت آموزش و پرورش مسجدسلیمان ، دکتر رسول جماعتی رئیس اداره طرح آموزش برای همه وزارت آموزش و پرورش به نمایندگی از جناب آقای دکتر حاجی میرزایی مقام عالی وزارت آموزش و پرورش در آموزش و پرورش مسجدسلیمان حاضر شد و به بررسی مسائل مطروحه توسط سرپرست ، معاونین و کارشناسان مدیریت آموزش و پرورش پرداختند .
ریاست محترم اداره دوره دوم آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان جناب آقای مهدی حاجی پور به نمایندگی از دکتر کورش مودت مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان در این ماموریت ویژه دکتر جماعتی را همراهی می کرد.
در نشستی که در محل دفتر مدیریت آموزش و پرورش مسجدسلیمان برگزار گردید ؛ بهزاد شیانخواه سرپرست آموزش و پرورش مسجدسلیمان به ارائه گزارش وضعیت و نیازمندی های مدیریت آموزش و پرورش به نماینده ویژه وزیر آموزش و پرورش پرداخت
در ادامه معاونین و کارشناسان مدیریت آموزش و پرورش نیز به گزارش مشکلات و معضلات مجموعه خود پرداختند .

شیانخواه با اشاره زلزله ۱۷ تیر ۹۸ و ادامه آثار این زلزله تا کنون بر وضعیت آموزش در مسجدسلیمان خواستار کمک وزارت آموزش و پرورش به تسریع روند ترمیم بافت فرسوده مدارس شهرستان شد .
سرپرست آموزش و پرورش شهرستان مسجدسلیمان به مسئله کمبود نیروی تخصصی مرد اشاره و خواهان جذب نیروهای تخصصی مرد در مدارس گردید .
وی در ادامه لیست تهیه شده از چالش های پیش روی مدیریت آموزش و پرورش مسجدسلیمان را جهت ارائه به مقام عالی وزارت در اختیار دکتر جماعتی قرار داد و ابراز امیدواری نمود با کمک مقام عالی وزارت شاهد ایجاد تحول در آموزش و پرورش مسجدسلیمان باشیم

دکتر جماعتی در این نشست ضمن تشکر از پرسنل آموزش و پرورش مسجدسلیمان بیان داشت : ما ، در خصوص پیگیری نامه نماینده محترم شهرستان جناب آقای دکتر ورناصری در خصوص مناطق مسجدسلیمان ، لالی ، هفتکل و اندیکا در جمع شما حاضر شده ایم . وی بیان کرد : توسعه پایدار از آموزش و پرورش شروع می شود و اگر فرهنگ اصلاح شود بسیاری مسائل اصلاح خواهند شد . وی گفت با پیگیری های نماینده محترم شهرستان و گزارش اینجانب به مقام عالی وزارت ، ان شاالله بخشی از مشکلات شهرستان حل خواهند شد . دکتر جماعتی گفت : امیدواریم بتوانیم تحولی هر چند کوچک در منطقه مسجدسلیمان ایجاد کنیم .