مدیرکل کانون پرورش فکری خوزستان خبر داد:

آغاز ثبت‌نام پاییزه کارگاه‌های مجازی کانون پرورش فکری خوزستان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان از آغاز ثبت‌نام کارگاه‌های کارگاه مجازی برخط (آنلاین)، کانون ویژه‌ی پاییز 1399 خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خورنا و به نقل از روابط عمومی کانون خوزستان، وحید کیانی با اعلام این خبر گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان برای دوره‌ی پاییز، ۲۹ کارگاه مجازی برخط (آنلاین)، ویژه کودکان و نوجوانان در نظر گرفته است.
او افزود: ثبت‌نام کارگاه‌های پاییزی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان با توجه به وضعیت شیوع بیماری کرونا در کشور و محدودیت‌هایی که برای اوقات فراغت کودکان و نوجوانان وجود دارد، از امروز آغاز شد.
کیانی، کارگاه‌های شعر و قصه، شعر سرایی، اوریگامی (کاغذ و تا)، عکاسی، خوشنویسی، نوشتن خلاق، داستان‌نویسی، نقاشی، سفال، عروسک‌سازی، نقاشی روی شیشه (ویترای)، قصه‌گویی، مهارت‌های خودباوری، خوانش متون کهن، تذهیب، پویانمایی و کاردستی را کلاس‌هایی برشمرد که در دو سطح مقدماتی و تکمیلی برای کودکان و نوجوانان در فصل پاییز ارائه شده است.
وی مهلت ثبت‌نام در کارگاه‌های مجازی کانون استان خوزستان را ۱۸ مهرماه ۱۳۹۹ اعلام کرد و یادآور شد: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت khz.kpf.ir، بخش آموزش‌های مجازی، ضمن کسب اطلاعات بیشتر در این دوره‌ها ثبت‌نام کنند.
مدیرکل کانون خوزستان یادآور شد: کارگاه‌های تذهیب، پویانمایی، خوانش متون کهن، مهارت خودباوری، نقاشی روی شیشه (ویترای) و … ازجمله کارگاه‌هایی است که در دوره پاییز برای اولین بار ارائه می‌شود.