با اقدام به موقع دادستان، اشراف نیروی انتظامی و دستگیری سارقان زورگیر، صورت گرفت؛

 

دو سارق که اقدام به سرقت طلاجات پیرزنی را در منزلش کرده بودند توسط ماموران کلانتری ۱۳ دزفول در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شدند.

دادستان دزفول با اعلام این خبر گفت: در پی سرقت به عنف طلاجات از یک پیرزن ۸۰ ساله در ۲۴ ساعت گذشته موضوع به صورت ویژه در دستور کار نیروی انتظامی دزفول قرار گرفت.

منصور محمدی خباز افزود: با اقدامات و شگردهای ویژه پلیسی و تلاش همه جانبه پرسنل خدوم نیروی انتظامی دو نفر سارق زورگیر به سرعت دستگیر و طلاهای سرقت شده کشف شد.

وی با اشاره به کشف طلاهای سرقت شده بیان کرد: لبخند پیرزن مالباخته بهترین پاداش و مزد خدمتگزاران مردم در عرصه امنیت و دستگاه قضا است.

دادستان عمومی و انقلاب دزفول گفت: سارقان ساعت سه و نیم بامداد با ورود به منزل این پیرزن اقدام به زورگیری و سرقت دو عدد النگوی پیرزن کردند.

محمدی خباز با بیان اینکه همسر کهنسال این پیرزن که با او زندگی می کند نابینا و ناشنوا است، گفت: این سارقان جوان در جریان سرقت النگوهای پیرزن، به طرز وحشیانه با ضرب و شتم و آزار و اذیت، جراحاتی به نقاط مختلف بدن وی وارد کردند که هم اکنون تحت نظر پزشک در حال درمان است.

وی ضمن قدردانی از رییس کلانتری ۱۳ دزفول و واحد تجسس این کلانتری به دلیل سرعت عمل در دستگیری سارقان اظهارداشت: این سارقان به جرم خود اعتراف کرده و با قرار موقت راهی زندان شدند.

دادستان عمومی و انقلاب دزفول با اشاره به دلجویی از پیرزن مالباخته و خانواده وی در حاشیه بازسازی صحنه جرم در محل سرقت، گفت: دزفول جای امنی برای مجرمان، سارقان و مخلان امنیت مردم نیست و در صورت ایجاد هرگونه ناامنی به طور قاطع با هنجارشکنان و ناقضان امنیت برخورد قانونی می‌شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *